Klaar met schuren het zal toch niet

wat een werk is dat geweest!!!!!!!!
Straks langs de spuiter om een offferte op te gaan vragen.
Hier wat foto's en commentaar met de vorderingen:
Om op zoek te gaan naar de wielmoeren en naafdoppen een van de velgen moeten demonteren en een originele velg teruggezet onder de auto. resultaat geen gezicht

Het lijken wel bolderkarwieltjes onder een veel te breed scherm
zagen schuren vijlen in het bovendste dashboard met als resultaat dat het past

niet veel ruimte over maar hij zit erin.
Nu op zoek naar een ander 2e dashboard om het nogmaals te doen maar dan net ietsje netter. Sommige stukje misschien net teveel weggehaald en wil het graag zo straks mogelijk hebben.
Ow ja de dashboard krammetjes nog steeds niet gevonden dus kan hem niet vastzetten.
De velgen is weer een ander verhaal.
Een stickertje van de velgrand afgehaald, deze gaat de buurman opnieuw overtekenen en daarna worden er stickers van gemaakt. Zijn niet op internet te vinden en het bedrijf heeft een vernieuwd logo, dus niet meer aan te komen. Voor de liefhebber, ik heb er straks 96 over !!!!
Ik hou een setje als reserve en de rest gaat weg.
Na lang zoeken eindelijk de juiste conische wielmoeren gevonden. de maat is: 12 x 1.25!!
Het verhaal naafdoppen is nog niet gelukt. Ik zoek dus deze doppen voor in het midden van de velg. Ik heb de doppen bij B. geprobeerd maar deze zijn te klein. Het gat in het midden is 110 mm.
Hier een voorbeeld van de doppen, wie o wie weet waar ik ze kan krijgen??
Verder a4-tje nummer 1 van de 3 aan spullen omgehaald en gesorteerd.
Tegelijk een heeele mooie poster meegekregen om op te hangen in de werkplaats. Nu nog even een mooie lijst maken
Overzichtje van de auto:
koets netjes geschuurd
naad tussen spatbord en koets rechtsgemaakt
binnenkant en buitenkant koets klaar geschuurd
Omdat ik even klaar ben met schuren enzo ben ik alvast begonnen met het polijsten van diverse onderdelen zoals de deurklinken stripjes en de raamlijsten. Ging allemaal voorspoedig tot ik aan de klapramen begon.
Het boutje met het ronde kopje om het raam in de houder te klikken is bij een van de ramen afgebroken

er zit dus nog een stuk draad in de raamlijst en deze krijg ik er niet uit. iemand een idee???
2e probleem is het verbindingsstuk onderaan het klapraam. Aan de binnenkant is het verbindingsplaatje totaal verrot, hier moet ik dus een nieuwe voor zien te vinden.
Verder zoek ik nog nieuwe schroeven waarmee de bovenkant van het zijraam aan de deuren bevestigd zit. Hier een plaatje wat ik bedoel:
Brrrr het begint kouder te worden;)
Update is weer compleet, nu op naar de spuiter!,
en daarna weer de overige spullen bestellen.
wordt vervolgd!!!!!