dat is nuttig ja, ik onderhand dromen van dat plattegrondjeMaaikie schreef:inmijneendje schreef:liggen alleen maar stenen,Tom Duckpower schreef:
ga de tuin HARKen ofzo
en nou doe ik er zelf ook aan mee
om dan nog wat nuttigs te zetten
anders zakt het te ver weg..........
Maaikie schreef:nou, je hebt als je daar komt aanrijden meteen een parkeer plaats...(achter een rotonde...) maar die moet je niet hebben....
Dan ga je bij de rotonde linksaf onder de slagbomen door en de lange mooie duinweg op....daar staat ook aangegeven dat de boerderij er is...die weg ga je op...die rij je uit...en dan bij de boerderij is eea aan parkeerplaatsen...die moeten we hebben..da's leuker naar de boerderij...leuke plaatjes kunnen we daar maken...
dus dat is dan wel...de latere parkeerplaats..
Vanaf Utrecht:
Volg op het knooppunt Prins Clausplein richting Amsterdam Neem na 2.5 km afslag Leidschendam[afslag 8] richting Leidschendam Ga na 400 m rechtsaf op de Noordelijke Randweg (N14) richting Leidschendam
Houd na 5.1 km rechts aan Neem na 1.6 km de tweede afslag op de rotonde (de Stoeplaan) Ga na 400 m linksaf de Sophialaan op Houd na 25 m rechts aan op de Sophialaan Ga na 175 m rechtsaf de Buurtweg op Ga na 200 m linksaf de Wilhelminaplein op Houd na 50 m rechts aan op de Wilhelminaplein Ga Rechtsaf de Meijendellseweg op Volg deze weg tot u aan het rotonde komt Neem de rotonde voor 2/3 Blijf de weg volgen totdat u voor de tweede keer langs slagbomen komt U bent op het parkeerterrein van Meyendel Om bij de Boerderij te komen, dient u de weg naar rechts te vervolgen tot het tweede parkeerterrein Hier kunt u uw auto parkeren en vind u aan uw rechterhand Boerderij Meyendel.
Voor de meest actuele route, kunt u kijken op http://www.routenet.nl/ en als eindadres de Meijendellseweg 36 met postcode 2243 GN in te vullen en als woonplaats Wassenaar .
Vanaf Den Haag Openbaar Vervoer:
o, o, Den Haag meeting....
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
verdraaid nog aan toe!!! Wat jammer...ik denk dat er veel foto's komen...en die zullen hier uitgebreid neergezet gaan worden...
jammer!
jammer!

Laatst gewijzigd door Maaikie op ma 5 mar, 2007 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Yes!
Want tot 11.00 uur kon ik reserveren ...anders niet...en ivm drukte is het anders niet mogelijk om op het laatste parkeer terrein te komen...dan is er een slagboom en een ontzettend stuk wandelen naar de boerderij..misschien wel handig dat mensen die later komen....mij even bellen..dan kunnen we evt heen en weer rijden om mensen te halen in het slechtste geval...
Iemand gaf me een tip om een filmpje te maken om op youtube te zetten..is op zich wel lachen natuurlijk.
Ik heb een Youtube account...maar dat is ter overdenking...mijn toestel kan wel filmpjes maken, maar geen super goede (zeg maar slechte) kwaliteit...
Want tot 11.00 uur kon ik reserveren ...anders niet...en ivm drukte is het anders niet mogelijk om op het laatste parkeer terrein te komen...dan is er een slagboom en een ontzettend stuk wandelen naar de boerderij..misschien wel handig dat mensen die later komen....mij even bellen..dan kunnen we evt heen en weer rijden om mensen te halen in het slechtste geval...
Iemand gaf me een tip om een filmpje te maken om op youtube te zetten..is op zich wel lachen natuurlijk.
Ik heb een Youtube account...maar dat is ter overdenking...mijn toestel kan wel filmpjes maken, maar geen super goede (zeg maar slechte) kwaliteit...
Laatst gewijzigd door Maaikie op ma 5 mar, 2007 01:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Kingfisher Sky Celliste
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:

Laatst gewijzigd door Maaikie op ma 5 mar, 2007 01:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Kingfisher Sky Celliste