28-06-2011 - Zware hagelbuien over Nederland en België
-
- Moderator
Vught was inderdaad aardig de sjaak. M'n straat was links en rechts geblokkeerd door omgevallen bomen -boven op een v@lksw@gen, dat dan weer wel-, en werkelijk héél vught ligt vol met stukken boom.
M'n dakraam is ook pleite, en m'n zolder stond blank.. Muf. Een lekkende eendedak, oké, maar een lekkend huis? Pfff. Boeken, elpees, foto's en allerlei andere zut drogen vanmiddag... En naar de glasboer, voor nieuwe ruiten voor het dakraam.
M'n dakraam is ook pleite, en m'n zolder stond blank.. Muf. Een lekkende eendedak, oké, maar een lekkend huis? Pfff. Boeken, elpees, foto's en allerlei andere zut drogen vanmiddag... En naar de glasboer, voor nieuwe ruiten voor het dakraam.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
..hier in culemborg bleef het met wat onweer en flinke hoosbuien aardig rustig. Wel wat afgewaaide takken.
Had de aca uit voorzorg onder een boom gereden...na de berichten uit vught met allemaal omgewaaide bomen ben ik blij dat het hier niet is gebeurd anders had ik nu een aca pickup gehad of iets in die trend maar fijn op wat water in de cabine na alles goed gegaan
Had de aca uit voorzorg onder een boom gereden...na de berichten uit vught met allemaal omgewaaide bomen ben ik blij dat het hier niet is gebeurd anders had ik nu een aca pickup gehad of iets in die trend maar fijn op wat water in de cabine na alles goed gegaan
Citroén rolls better than a Rolls!
- Jeroen-citroen
- Moderator
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Heb jij niet een slechte ervaring met hagelbuien van SDE paar jaar geleden?Transat schreef:In A'dam viel het reuze mee; 's avonds een paar onweersklappen en een korte hevige hoosbui, maar verder gewoon regen. 's Nachts niks gemerkt van slecht weer.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak