Mijn andere eendje. aurevoir!
Dankje de lasranden hoeven niet afgekit te worden, maar ik vond het er netter uitzien. Vandaar. Let wel op dat als je de lasranden afkit dat je ze van te voren goed behandeld tegen roest en ze zo aanbrengt dat er geen lucht of vocht onder kan komen. Ik heb de lasranden zsm na het lassen dik ingespoten met zinkspray enntoen dat droog was nog een dikke laag owatrol of rx5 eroverheen. Pas als dat droog is kitten en nog een laag verf eroverheen. Succes met je lasklussen!
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen cx 2.0re break-familiale
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
Het noodlot heeft weer s toegeslagen. Na het bijna 2 jaar geleden verongelukken van mijn eerste eend is nu ook mijn 3e eend vanavond verongelukt. Dit keer met mij erin. Ik stond in een file toen ik plots piepende banden hoorde. Keek in de binnenspiegel en zag 1 of andere peugeot opme afkomen.......KABAAAM. ik schoot door tegen een yaris voor me aan. De foto,s vertellen de rest.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
Wat er zoiezo kapot is allemaal
-koplampen
-bumpers
-achterlichten
-motorkap
-ventilator (hoop maar dat de motor nog heel is)
-losse 3hoekschermpjes voor
-staartstukken achter krom
-spatbord rechtachter
-kofferbak bodem
-verlichtingsplaat achter
-binnenschermen achter?????? moet ik nog kijken voor de rest of er nog meer kapot is.
-koplampen
-bumpers
-achterlichten
-motorkap
-ventilator (hoop maar dat de motor nog heel is)
-losse 3hoekschermpjes voor
-staartstukken achter krom
-spatbord rechtachter
-kofferbak bodem
-verlichtingsplaat achter
-binnenschermen achter?????? moet ik nog kijken voor de rest of er nog meer kapot is.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
de achterkant van de chassisbalken zijn wel geraakt ja en vervormd, maar op t oog lijkt de rest nog goed. Ook waar het motorkap scharnier vastzit lijkt nog heel te zijn, alleen is de koets wel wat verwrongen. Het kiert onderaan de achterdeuren. en dat was nie.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
Zal wel totall verklaard worden vrees ik, en ik heb ook de mogelijkheid niet om hem nog te herstellen. Dussssss mocht er nog iemand belang bij hebben..... zou ik zeggen doe een bod. Als de verzekeringskwestie afgerond is moet ie snel weg omdat ik hem nergens kwijt kan.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8