Pagina 3 van 10

Geplaatst: di 12 nov, 2013 21:01
door Ed147
O, hoe kan dat dan?? :shock:
Hahahahahaha!!!!
Wel een geweldige auto!!

Het wordt steeds interessanter !

Geplaatst: ma 2 dec, 2013 20:16
door Geert
Nadat we wat plaatwerk van de AZ gehaald hadden , begonnen we toch te twijfelen over de staat van het chassis.
Dus een afspraak gemaakt met de RDW voor een schouwing. Loodjes eraan en dus konden we verder .
Uiteindelijk alles gesloopt , zodat het kale chassis overbleef en....... Krokant !
Dat maakt de uitdaging nog groter. We proberen nu het chassis te behouden c.q. te herstellen , in het uiterste geval denken we pas aan een chassis wissel, maar dan moet het wel heel erg gaan tegenvallen !
PICS:

Afbeelding
DSCN5176 by citroen2cvaz2, on Flickr
Afbeelding
Afbeelding
K 064 by citroen2cvaz2, on Flickr
K 065 by citroen2cvaz2, on Flickr
Afbeelding
K 066 by citroen2cvaz2, on Flickr

Geplaatst: ma 2 dec, 2013 20:30
door Michiel van G.
ik vrees toch dat dit chassis einde oefening is als ik het beruchte knikpunt zo zie :shock:

Geplaatst: ma 2 dec, 2013 21:48
door Geert
Michiel van G. schreef:ik vrees toch dat dit chassis einde oefening is als ik het beruchte knikpunt zo zie :shock:
Och, we zien wel, we zijn niet voor één gat te vangen , en anders , ander chassis ! As simple as that !

Geplaatst: ma 2 dec, 2013 23:10
door marcopr
Hoe is de bovenzijde van het chassis?

Geplaatst: ma 2 dec, 2013 23:27
door AZL57
kijk ook eens op de site van Kats die had een AZU 1955 chassis in die staat gered. Je moet het wel goed vastzetten tegen vervorming voor je meer gaat weghalen.

Geplaatst: di 3 dec, 2013 17:58
door Geert
marcopr schreef:Hoe is de bovenzijde van het chassis?
Redelijk , weinig doorgeroest

Geplaatst: di 3 dec, 2013 17:59
door Geert
AZL57 schreef:kijk ook eens op de site van Kats die had een AZU 1955 chassis in die staat gered. Je moet het wel goed vastzetten tegen vervorming voor je meer gaat weghalen.
Bedankt voor de tip . Misschien eerst de koets opknappen en dan verder met het chassis. Dan kun je dat vastzetten op de koets , kan het niet vervormen.

Geplaatst: di 3 dec, 2013 18:57
door marcopr
Als de bovenkantgoed is dan heb je een redelijke basis om vanuit te werken.
Ga dit topic weer volgen Geert!

Geplaatst: di 3 dec, 2013 19:07
door Geert
marcopr schreef: Ga dit topic weer volgen Geert!
Het kan wel even duren voordat ie af is, we hebben niet zo'n haast .
Je zult dus veel geduld moeten hebben.

Geplaatst: di 3 dec, 2013 19:08
door Geert
marcopr schreef:Als de bovenkantgoed is dan heb je een redelijke basis om vanuit te werken.
Dat is ook ons uitgangspunt, maar we zullen zien.
Misschien valt het tegen, misschien ook niet Time will tell.

Geplaatst: di 3 dec, 2013 20:23
door LPGo
Geert schreef: .
Misschien valt het tegen, misschien ook niet Time will tell.
VAAAAAAAAAaaaag

Geplaatst: di 3 dec, 2013 21:07
door Geert
Te vaag ?

Geplaatst: ma 9 dec, 2013 21:53
door Geert
Nadat we het chassis gisteren verder hebben open geslepen en alle rotzooi eruit was gehaald bleek de schade wel mee te vallen. Het chassis is te redden :
Afbeelding
KB by citroen2cvaz2, on Flickr
Afbeelding
KB (4) by citroen2cvaz2, on Flickr
Afbeelding
KB (2) by citroen2cvaz2, on Flickr
Afbeelding
BK (1) by citroen2cvaz2, on Flickr
Er zat een grote emmer eikenblad, oude muizennesten en slakken in.
Maar nadat dat eruit was zag het er al veel beter uit.
:D
Afbeelding
KB (6) by citroen2cvaz2, on Flickr

Geplaatst: ma 9 dec, 2013 22:01
door AZL57
mooi, in mijn chassis zat ook een groot muizennest... :D
Die beestjes moeten toch goed kunnen klimmen om in een chassis te komen.