Paar puntjes dan
Bij mij zit de kabel van de dynamo aan de startmotor, handig want scheekt weer meter kabel naar de accu. Theoretisch is de aansluiting van de accu naar de startmotor een rechstreeks punt van de accu, hoe dit dan in het schema staat maakt geen verschil voor de werking.
Let op dat er in de draadboom achter het dashbord veel gesoldeerde/aangeknepen aftakkingen zitten. Als je dit netjes wilt maken moet je met verdeelblokken werken, welke duur (vanuit optiek fabrikant) zijn en veel meer plaats in nemen. Iets wat je niet echt hebt. Bij mij heb ik wel verdeelblokken gebruikt.
Ik gebruik nergens amp stekkers, altijd naaktestekkers, deze hebben trekontlasting en daarover altijd siliconen hoesje. Wordt gebruikt op motorfietsen. Gebruik waar nodig 4mm ronde en de platte stekkers.
Natuurlijk gkazen zekeringhouder verwijderd en een moderne houder gemonteerd, ook omdat deze zekeringen goed verkrijgbaar zijn. Tevens paar extra aansluitingen kunnen maken.
Als je de foto's ziet van mijn interieur dan wordt het wel duidelujk waarom.

Zelf probeer ik er wel rekening mee te houden dat mijn draadboom zo gemaakt is dat het uitwisselen van 2cv componenten geen problemen op levert.