Pagina 3 van 5
Geplaatst: wo 11 jun, 2014 12:21
door AK freak
6je inbouwen is niet moeilijk.
Maar je moet ook een bijpassende schakelbak erinzetten. Een 6 motor met 4 bak heft wel een snelle start maar door de hogere toeren ook een sneller einde

Een 6 trommelbak is dan sneller om te bouwen omdat het handremmechanisme hetzelfde is. En ZEEER belangrijk je hoeft je remleidingenrubbers en remcilinders niet te verwisselen voor de andere remolie!
Trommelbak rijd goed en remt ook goed als je alles goed afsteld. Schijfbak remt wel beter en is makkeleijker in onderhoud (mijn mening)
Geplaatst: wo 11 jun, 2014 13:16
door iSonic
mits netjes gerestaureerd wat zou zo'n eendje (een 4 dus) morgen kosten? Volgens mij zijn 4tjes altijd goedkoper dan 6jes???
Geplaatst: wo 11 jun, 2014 13:24
door Metdefranseslag
Op 2cvmarkt.nl stond/staat er 1 die 4950 moet kosten. Het is een advertentie van vorig jaar .
Succes verder,
Michel
Geplaatst: wo 11 jun, 2014 13:45
door Bull Frog Bleu
Geplaatst: wo 11 jun, 2014 13:49
door Bull Frog Bleu
Geplaatst: wo 11 jun, 2014 13:55
door Krummel
Hij staat nog gewoon op Marktplaats.
Groet,
Wido
Geplaatst: wo 11 jun, 2014 14:23
door iSonic
Die ik op het oog heb staat nog op marktplaats. Die op 2cvmarkt is een andere en die heeft wel de grijze lampen e.d.
Geplaatst: wo 11 jun, 2014 23:31
door verkuilm
Het blijft natuurlijk best een bedrag.
Maar naar mijn idee niet zoveel als de eend echt netjes is.
En op de fotos ziet ie er goed uit.
(bahlve dat rekje dan, maar smaken verschillen

)
Dan moet je wel met dat 4 blok kunnen leven.
Ombouwen kan zo inderdaad, maar moet wel ff gebeuren dan.
Geplaatst: za 14 jun, 2014 14:22
door iSonic
Geplaatst: za 14 jun, 2014 16:25
door Geert
Naar mijn mening acceptabel.
Aan een eend blijf je toch onderhoud houden, wat hij blijft roesten.
Probeer n.a.v. die plekjes nog wat van de prijs af te pingelen, als je geluk hebt doet de verkoper er nog wat vanaf, maar deze plekjes blijf je altijd houden, het is een eend........
Geplaatst: za 14 jun, 2014 17:40
door Eendeke
Volgens mij zit er veel plamuur onder, en je ziet duidelijk dat ie vaak overgelakt is/bijgewerkt is.... Zit er net te dik in...
Geplaatst: za 14 jun, 2014 20:11
door iSonic
Waar maak je dat uit op?
Geplaatst: za 14 jun, 2014 20:48
door Ed147
Op foto 1 en 2 zie je de barsten zitten.
Dat duid inderdaad meestal op plamuur.
Op foto 2 zie je ook de hobbels en bobbels zitten...........
Geplaatst: za 14 jun, 2014 20:51
door backfire
Tussen nummerplaat en achterlicht zit de nodige hoeveelheid plamuur, goed te herkennen aan de golven en de barst. Ook staat onderste randje behoorlijk open, teken dat het daaronder ook aardig vol zit met roest.
Geplaatst: za 14 jun, 2014 21:50
door iSonic
Voorlopig besloten van deze af te zien. Dus als iemand een leuke 6 te koop heeft liefst pre 80.... Dan hoor ik dat graag..