Maar ik kan me niet voorstellen dat de rdw ook maar iets kan met een buitelands auto zonder papieren.
NL auto kan wel inderdaad.
Maar proberen kan geen kwaad! Ze kunnen niet je papieren innemen

Het reservewiel heb ik nog wel steeds voorin liggen maar gewoon vastgezet met een spanband. Dan blijft hij mooi liggen en heb ik geen problemen meer met schakelen.Hi Thijs,
Ook ik had met de Namco Pony veel startproblemen nadat ik 2 jaar geleden preventief een nieuwe Valeo Bobine en een 123 ontsteking had gemonteerd. Zodra de buitentemperaturen boven de 30 gr. kwam (veel dus op Kreta) kreeg ik de Pony bij een herstart niet meer aan de praat. Mijn monteur snapte er niets van en bleef maar bougies vervangen en de carb afstellen. Na verhalen gelezen te hebben op dit forum over de kwaliteit van de nieuwe Valeo bobines heb ik de originele 1976 bobine van de Pony weer uit de afvalhoop gehaald en parallel met T-raps op de Valeo geplaatst. Steeds als de Pony na een stop niet meer wilde starten, omgeplugd naar de die goeie ouwe 40 jarige bobine en de Pony startte direct. Toen snapte ik pas het probleem. Duidelijk dus het nieuwe type Valeo bobine die niet bestand was tegen de hoge buitentemperaturen. Uiteindelijk een Goldspark bobine gemonteerd en die start werkelijk onder alle omstandigheden. Wel duur (EUR 159) maar na alle ellende van de afgelopen 2 jaar zijn investering zeker waard. Ik wil niet graag hier "in the middle of no where" stil komen te staan door zo'n knullige Valeo.
Hoe gaat het verder met jouw Pony? Ik heb trouwens ook mijn reservewiel in de achterbak gegooid na het lezen van jouw verhaal over het uit de eerste versnelling schieten. Ik had precies hetzelfde.
Gr. Wimski