Bobine
- toon beekers
- Gebruiker
- Contacteer:
er vroeg iemand om een foto.
Zo ziet het er dan uit.
Volgens mij zijn de ervaringen met de ronde gele bobine hetzelfde, het werkt gewoon goed,
Deze week expres een keer getest, na thuiskomst van de waggelmeeting, bijna 2 uur rijden, met aanganhger en 2 volwassenen + 2 kinderen en volle bepakking. Motor uitgezet en weer gestart, met een tikje lopen, geen doorstarten niks.
Zo ziet het er dan uit.
Volgens mij zijn de ervaringen met de ronde gele bobine hetzelfde, het werkt gewoon goed,
Deze week expres een keer getest, na thuiskomst van de waggelmeeting, bijna 2 uur rijden, met aanganhger en 2 volwassenen + 2 kinderen en volle bepakking. Motor uitgezet en weer gestart, met een tikje lopen, geen doorstarten niks.
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
Er wordt in dit topic beweerd dat Valeo bobines bagger zijn. Ik zelf heb die ervaring niet. Ik heb 9 jaar geleden mijn oude bobine vervangen door een nieuwe Valeo en gelijktijdig een 123 gemonteerd. Ik heb sindsdien nooit meer een bobine probleem gehad hoewel de temperaturen hier in Zuid Frankrijk in de zomer tot boven 40 graden kunnen oplopen.
Geen injectie
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Kulio, als ik het geld aan je overmaak, wil jij dan een staatslot voor me kopen?
Ik heb op drie eenden drie defecte zwarte bobines gehad, waarvan,er 1'splinternieuw was.,nu een dyna en nooit,meer ergernis.
Gr Rob
Ik heb op drie eenden drie defecte zwarte bobines gehad, waarvan,er 1'splinternieuw was.,nu een dyna en nooit,meer ergernis.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
Tja de bougiekabels lopen zo het mooiste vond ik, niet al te veel scherpe bochten.Rvdb schreef:Hartelijk dank. Zo zie ik ook hoe de bougiekabels lopen. En hij is dus plat gemonteerd. Heb je nog iets moeten maken van een beugel? Of is het simpel monteren?
wanneer je een setje (met kabels en bougies) koopt, volgens mij ook bij de ronde gele bobine, krijg je er een steuntje bij. maar zoiets is super simpel ook zelf te maken.
- shorttrack
- Regelmatige poster