Oj oj. Lastig lastig. Waarom ben ik nou een weegschaal . Aan de ene kant klinkt dit super aantrekkelijk. Aan de andere kant, ik zou ook graag een keertje naar Zuid Frankrijk willen rijden. Dat is met een 4-tje misschien wel heel ontspannen...
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
2008 Renault Grand Espace 3.5 V6 Initiale
1990 Citroen 2CV6
En 2cv4 motor onderdelen zijn vaak heel betaalbaar omdat het aanbod hoger is dan de vraag
Van een kennis in Luik die 2cv motoren reviseerd hoorde ik dat enkele klanten hun verse 4 motor in de soep draaiden op de autoweg omdat ze het ding over toeren jaagden.
Als je een toerentellertje inbouwt kan je -zeker tijdens het inrijden- voorkomen dat je de motor over de kling jaagt. Ik heb een Harley Davidson ding, maar volgens mij is iedere 12V 2-cilinder toerenteller geschikt. Of je bouwt de 123-ontsteking met bluetooth in. Dan kan je via een app je toeren in de gaten houden.
Van het weekend gaat mijn '73 te koop; rijd er niet in en te veel projecten, het is een 6je, hard en veel aan gedaan. Geen hoofdprijs maar ook niet voor de geef. Geen roest en origineel chassis. PB voor meer info.