Een chassis dat op eenzelfde manier flext en tordeert (dus niet steviger!) is vereist.
ik bedoelde ook niet dat het chassis als geheel steviger moet zijn,
maar dat de platen die normaal krom trekken door het verzinken ander moeten
zijn uitgevoerd..
misschien een buizenframe i.p.v. het box-frame wat er nu is....
misschien draaf ik een beetje door...
maar ik (en een collega bleek laatst) ben op zoek naar een eendje,
maar ook op de vliegclub waar ik lid van ben, zijn we op zoek naar nieuw
grondtransport...
dus misschien mag het niet de weg op (lijkt me sterk als het goedgekeurd is in Duitsland)
dan kan ik het altijd nog gebruiken op het vliegveld...
dan gaat de hele koets eraf en mag het chassis zo stijf zijn als we maar willen
op Salland reed een paar jaar geleden een Mahari rond..
hadden ze grasbanden onder gelegd, denk 30 cm breed, laten verlassen
door een tractor bedrijf...
gaaf, ging hard zonder bescherming
hahaha
ik ben op zoek naar een auto waar ik alles zelf aan kan doen, zodat ik elk weekend van Rotterdam naar Nijmegen kan rijden..