Pagina 3 van 3

Geplaatst: ma 9 jul, 2018 19:05
door engelage
Ps dyana_ maniac . de stationaire sproeier kun je wel degelijk doorheen kijken . Er zitten 4 kleine gaatjes in .
2 aan 2 , recht tegenover elkaar.

Geplaatst: ma 9 jul, 2018 19:31
door dyane_maniac
engelage schreef:Ik rij al 35.000 Km met 120/120 bezetting gaat prima .
Power tube voor meer zuurstof , geen dwars demper en een pijp en achterdemper met grotere diameter voor minder tegendruk .
602 CC tje heeft 28.85 Pk / 5500 Rpm en 46 Nm / 3450 Rpm
Alles gemeten aan de wielen , dus lang niet slecht voor een 602
Ps . probleemje opgelost ! Klep 2e tram sloot wel , maar soms net niet helemaal .
Dus heveltje aan 2e trap ( die bedient word door palletje op 1e trap ) gesmeerd .
De veertjes op de as waren nog prima .
Loopt nu weer mooi Stationair .
Ah excuus ik had even niet in de gaten dat je het over je eigen sproeierbezetting had. Ik dacht dat je bedoelde dat de sproeierbezetting 120 120 moest zijn. En met powertube kan dat inderdaad wel aardig kloppen

Geplaatst: ma 9 jul, 2018 19:35
door dyane_maniac
engelage schreef:Ps dyana_ maniac . de stationaire sproeier kun je wel degelijk doorheen kijken . Er zitten 4 kleine gaatjes in .
2 aan 2 , recht tegenover elkaar.
Oh ik meende 1 in de langsrichting en meerdere aan de zijden. Maar goed zoals ik zei, het is gelukkig een tijd terug dat ik zo’n ding in m’n handen heb gehad

Geplaatst: ma 9 jul, 2018 21:28
door André Post
Ja maar de gaatjes waar je doorheen kijkt is niet het gaatje wat de doorstroming bepaalt en wat dicht gaat zitten.
Afbeelding

Geplaatst: di 10 jul, 2018 10:06
door dyane_maniac
ja, dat gaatje op de foto bedoel ik