2cv in Parijs Dakar
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
zullen wel heel veel duizenden euri's worden ben ik bang..
op www.takla-makane.com is er meer info te vinden over Bi-Bip2
en dan naar dakar 2007 gaan (links in het menu)
op www.takla-makane.com is er meer info te vinden over Bi-Bip2
en dan naar dakar 2007 gaan (links in het menu)
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik vind het wel heel leuk hoe ze hem opgebouwd hebben. 4x4 en die schokbrekers e.d. is me wat teveel, maar vooral hoe ze de koets hebben opgebouwd vind ik erg interessant. Ik zat zelf ook te denken om een keer iets van een race eend voor de lol te maken, niets extreems, maar gewoon een erg lichte eend, die wat verlaagd en verstevigd en vooral ook motorisch een klein beetje extra. Maar dit is een hele gave manier om gewicht te besparen. Ik vraag me alleen af of je ermee weg komt bij de RDW. Ook de kooiopbouw vind ik erg goed gedaan!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Via >> La Course jour après jour << op http://www.takla-makane.com/
- hieronder de babelfish vertaling van de franse tekst -

> Er Rachidi- Ouarzazate (Marokko)
VERBINDING - 96 Km | SPECIAAL - 405 Km | VERBINDING - 178 Km | TOTAAL 679 Km
De etappe is zeer lang, en 2cv zal nog goed laat in de nacht aankomen. Immers zijn zij, tussen de middag vertrokken en elf uur gehad om speciaal te doen. De duinen zijn tenslotte aanwezig, het is dus natuurlijk Cyril die het stuur, zeer van zijn grote ervaring van dit soort trajecten heeft genomen.
Helaas zullen machinale zorgen aan einde van Bi-Bip2 komen: gebroken achter arm en probleem van directie [edit: hier wordt stuurinrichting bedoeld denk ik].
Ondanks een veelbelovende, sterke auto van 2 jaar van bouw en proeven, evenals een stevige bijstand (2 vrachtwagens met 4 mécanos van MCC), Bip 2 niet beter zal gedaan hebben dan de eerste van de naam. Bravo aan Cyril en Georges om ons met hartstocht dit Dakar laten te hebben volgen, en bravo aan onze vier mécanos.
Men wacht met ongeduld Bip 3!
- hieronder de babelfish vertaling van de franse tekst -

> Er Rachidi- Ouarzazate (Marokko)
VERBINDING - 96 Km | SPECIAAL - 405 Km | VERBINDING - 178 Km | TOTAAL 679 Km
De etappe is zeer lang, en 2cv zal nog goed laat in de nacht aankomen. Immers zijn zij, tussen de middag vertrokken en elf uur gehad om speciaal te doen. De duinen zijn tenslotte aanwezig, het is dus natuurlijk Cyril die het stuur, zeer van zijn grote ervaring van dit soort trajecten heeft genomen.
Helaas zullen machinale zorgen aan einde van Bi-Bip2 komen: gebroken achter arm en probleem van directie [edit: hier wordt stuurinrichting bedoeld denk ik].
Ondanks een veelbelovende, sterke auto van 2 jaar van bouw en proeven, evenals een stevige bijstand (2 vrachtwagens met 4 mécanos van MCC), Bip 2 niet beter zal gedaan hebben dan de eerste van de naam. Bravo aan Cyril en Georges om ons met hartstocht dit Dakar laten te hebben volgen, en bravo aan onze vier mécanos.
Men wacht met ongeduld Bip 3!
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special

Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special