Pagina 3 van 3
Re: AZU 1971
Geplaatst: di 22 apr, 2025 09:25
door Houtstoker
Aanpassen van de laadvloer;
Hoewel bij de karosserie laswerk gedaan was toch nog wat klein laswerk gevonden
echter al snel was wat kaal moest kaal gemaakt en in zinkspray en Brantho Korrux gelakt, met daarover underbody coating op PU basis
De ruimte onder de vloer is net groot genoeg voor reservewiel en mijn gereedschapskist (verdieping)
Re: AZU 1971
Geplaatst: di 22 apr, 2025 09:34
door Houtstoker
Zo staat de AZU er nu bij, body zit weer vast op het chassis
Ook aan de achterzijde extra gaten gemaakt voor de knipperlichten
Nu is dan de tijd aangekomen voor bijwerken roestpreventie en opbouwen
Re: AZU 1971
Geplaatst: di 22 apr, 2025 10:11
door deusjevo
Mooi!
Leuk om te volgen
Re: AZU 1971
Geplaatst: di 22 apr, 2025 18:09
door Boudewijn
Mooie oplossing met die verdieping in de vloer.
Het reservewiel zou je ook nog onder de motorkap kwijt kunnen.
Re: AZU 1971
Geplaatst: di 22 apr, 2025 18:37
door hobbes
Het nadeel van het reservewiel onder de motorkap en een lege achterbak is dat je dat wel merkt met sturen. Het stuurt iets zwaarder en de auto heeft achter de neiging om uit willen breken, de wagen is iets uit balans.
Re: AZU 1971
Geplaatst: wo 23 apr, 2025 12:42
door Tiemen
Mooi project en leuk om zo te volgen.
Succes!
(en ehh, blijf foto's posten

)
Re: AZU 1971
Geplaatst: wo 23 apr, 2025 22:57
door Boudewijn
hobbes schreef: ↑di 22 apr, 2025 18:37
Het nadeel van het reservewiel onder de motorkap en een lege achterbak is dat je dat wel merkt met sturen. Het stuurt iets zwaarder en de auto heeft achter de neiging om uit willen breken, de wagen is iets uit balans.
Heb ik nog nooit iets van gemerkt.
Re: AZU 1971
Geplaatst: do 24 apr, 2025 09:06
door AZL57
Dan zou iedere Dyane uit balans zijn...

Re: AZU 1971
Geplaatst: za 3 mei, 2025 19:02
door Houtstoker
Afgelopen week de H4 koplampunits gekregen en de Philips H4 ledlampen. erin gezet