Rol jij je dak naar binnen of naar buiten?

Reparaties, modificaties en onderhoud

Rol je jouw dak naar binnen of naar buiten?

naar buiten (het binnendak zit aan de buitenkant)
39
87%
naar binnen (dan andersom dus)
6
13%

Totaal aantal stemmen: 45

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » do 16 jun, 2005 20:18

Geloof me LE. Als je een snelheidsboete aanvecht, omdat je zegt/denkt dat je het in eerste instantie niet bent. Maar bv denkt dat iemand anders met jouw kenteken rondrijdt, dan komt daar echt geen verhoging op hoor.
en ze gaan je ook echt niet hoger beboeten, omdat je je boete aanvecht. Dat is je goedrecht. Moest er eens bijkomen dat je standaard meer betaald als je toch geen gelijk hebt. :roll:

Bij kleine overtredingen staan de bedragen gewoon vast hoor. (Mulder-feiten zijn dit meen ik)
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » do 16 jun, 2005 22:00

Het is inderdaad een mulderfeit. En ik begin ook een beetje te twijfelen ... :oops:
Afblijven.

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » do 16 jun, 2005 22:25

Ik dacht al. Ik ben jaren actief forumlid geweest bij de TufTufClub. Ik heb die club zien ontstaan als geintje en zien doodgaan als complete stichting zowat. Heb me er toen best in verdiept. Maar ben de helft weer kwijt eerlijk gezegd. Maar nog nooit gehoord dat boetes omhoog gaan bij een bezwaar. :wink:
PuNk RoCK LosEr

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » do 16 jun, 2005 23:47

Niet automatisch, maar als het gezien wordt als frustratie van de rechtsgang ...
Afblijven.

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » vr 17 jun, 2005 21:17

Lelijke Eend schreef:Niet automatisch, maar als het gezien wordt als frustratie van de rechtsgang ...
Dan nog niet, want dat kunnen ze je alleen maar van verdenken. Is niet hard te maken. :lol:
PuNk RoCK LosEr

Hanzzl69
Spelleider Forum Trofee
Contacteer:

Bericht door Hanzzl69 » ma 20 jun, 2005 17:33

De eerlijkheid gebied mij toe te geven dat ik na het lezen van dit onderwerp het dakje nu ook maar eens met de binnenkant naar buiten heb opgerold. Dat was zaterdag. Zondag weer (ritje naar Rotterdam Airport en terug) dus ook de snelwegtest gedaan, dat ging goed. Vandaag maandag ook zo naar het werk gereden, staat nu op de p-plaats te glimmen met ... het dak open natuurlijk! De hele dag al. En ik moet zeggen, het ziet er erg leuk en eendachtig uit. Gaan we vaker doen! :D
Hanzzl69

Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985

Gast

Bericht door Gast » ma 20 jun, 2005 17:52

Maar....om op die dakjes terug te komen.....

Van voor naar achter oprollen is het best denk ik LE. Niet je dak naar achter zwiepen tot aan je bumper en dan terug rollen. Als je dakje stug is dan is dat de manier om em te scheuren, danwel je chterruit te laten lekken.... Gewoon van voor naar achter oprollen. Binnenkant buiten want dan kun je de bandjes achter onder een dakstangetje door doen en zit het stevig.....

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » ma 20 jun, 2005 18:51

Dat klinkt als een paar redenen om m'n dak wel met de binnenkant buiten op te rollen ...
Afblijven.

Plaats reactie