nieuw chassis voor inmijneendje
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Heb foto's gemaakt van de aanpassingen zijn er niet zo veel, je kan alle foto zien op www.inmijneendje.nl bij wel en wee, maar nu even de foto's van de aanpassingen.
Als je nog vragen heb hoor ik het wel.
groetjes
inmijneendje
Als je nog vragen heb hoor ik het wel.
groetjes
inmijneendje
Laatst gewijzigd door inmijneendje op di 11 okt, 2005 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Nieuwe foto's geplaats op www.inmijneendje.nl
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Met de epifanes gaat het goed alleen nadeel dat het 48 uur moet drogen (komt door de owatrol) voor dat het goed schuurbaar is anders schuur je het er zo weer af en als je het goed laat drogen niet.Ziet er erg nieuw uit het chassis. Gaat het nog steeds goed met de Epifanes
De binnenkant van je spatborden en de bodemplaten kan je trouwens goed beschermen door Bodycoating er op te smeren vermengd met een scheut owatrol. Heb je meteen helemaal een strakke zwarte bodem.
En de spatborden staan aan de achterkant en binnenkant al in de body coating en worden strak in kleur mee gerold en de rest van het chassis en bodemplaten wordt straks gespoten met body coating bij mij op de zaak op de brug kan ik er lekker bij.
groetjes
inmijneendje
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Vandaag (Zondag 16-10) Lekker veel gedaan, zoals de hele eend slopen en de koets schuren, mijn vriendin heeft de achterspatborden en de achterklep geschuurd, dus we zijn weer lekker opgeschoten.
Voor foto's kijk op www.inmijneendje.nl bij wel en wee van de eend
Voor foto's kijk op www.inmijneendje.nl bij wel en wee van de eend
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Ja ben gaan spuiten met de primer vond het met de roller maar niks, en ja het is een klusje van niks de ruiten er uit halen maar dat heb ik 2 jaar geleden al gedaan en nu als ik ga spuiten moet ik ze toch weer dicht plakken om niet heel de binnen kant vol te spuiten. oja de ruimte is inderdaad geweldig met dank aan mijn schoonmoeder.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
weer een update op de site www.inmijneendje.nl
Alles staat nu voor de eerste keer in de primer en we kunnen na een droog tijd van 48 uur weer van voor af aan beginnen met schuren en spuiten en daar na nog een keer schuren en kan de eerste laklaag in kleur er op maar daarvan zullen de foto spoedig volgen.
Alles staat nu voor de eerste keer in de primer en we kunnen na een droog tijd van 48 uur weer van voor af aan beginnen met schuren en spuiten en daar na nog een keer schuren en kan de eerste laklaag in kleur er op maar daarvan zullen de foto spoedig volgen.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Ja ze krijgt weer een kleurtje de eerste kleur zit er bijna op, eerste laklaag opgebracht met een roller, daar was ik het niet zo mee eens, bijna niet meer glad te schuren, dus de tweede laklaag maar weer gespoten en dat resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf, nu gaan we haar nog een keer schuren en dan een derde laag er op (heb nog lak over) en mij lijkt drie is beter als twee.
Foto's zijn weer te zien op www.inmijneendje.nl bij wel en wee eend en dan chassis wissel en verf beurt.
Foto's zijn weer te zien op www.inmijneendje.nl bij wel en wee eend en dan chassis wissel en verf beurt.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
ja spuiten gaat mij toch iets beter af dan met de roller en ik heb het materiaal en aparatuur toch allemaal staan dus waarom niet, alleen jammer voor mijn vriendin want die vind het rolleren zo leuk om te doen, maar die heeft wel al het belangrijkste werk gedaan HET SCHUREN, want dat vind ik een K.... werk.
-
- Regelmatige poster
Het is zo dat spuiten altijd mooier wordt natuurlijk. Maar ik ben gaan rollen omdat ik geen geschikte ruimte heb om te spuiten. Uiteindelijk ben ik best tevreden ermee. Verder gaat het niet zo goed met Dolly laatste tijd vaak ziekinmijneendje schreef:ja spuiten gaat mij toch iets beter af dan met de roller en ik heb het materiaal en aparatuur toch allemaal staan dus waarom niet, alleen jammer voor mijn vriendin want die vind het rolleren zo leuk om te doen, maar die heeft wel al het belangrijkste werk gedaan HET SCHUREN, want dat vind ik een K.... werk.