Voorstellen
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
in de regen rijden is er ook niet meer bij
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
- Tom Duckpower
- Moderator
- Berichten: 4097
- Lid geworden op: za 19 jul, 2003 19:50
- Locatie: Berkel-Enschot
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
is ie wel mooi laag dan
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
we zijn 3 weken geleden naar parijs gereden, 5 uur lang door de regen. dat scheelt dan wel zo'n 15 km per uur in topsnelheid, maar gelukkig was het altijd al een snelle eend, dus we zaten gemiddeld op 108 km/uur. toen er nog geen tapijt opzat maar wegenkaarten ben ik naar kelso in schotland gereden via calais - dover, dat was 1.200 km in 14 uur! inclusief alle tank en eetstops! hele stukken was de snelheidsmeternaald uit het zicht verdwenen (en de teller klopt, gecheckt met de tom tom go). dat was lekker, stereo op tien en knallen maar.
hij zal best 'wat" zwaarder worden bij regen, maar doordat het polyester tapijt is droogt het wel snel op. en vaak staat hij binnen in de garage.
en ga maar eens met 4 man in je eend zitten, dan valt er nog best mee te rijden.
hij zal best 'wat" zwaarder worden bij regen, maar doordat het polyester tapijt is droogt het wel snel op. en vaak staat hij binnen in de garage.
en ga maar eens met 4 man in je eend zitten, dan valt er nog best mee te rijden.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
Hallo, het lijkt me goed me even wat beter voor te stellen, want ik had alleen een berichtje geplaatst voor wat betrft de rit naar Citromobile. Mijn naam is Harry Dijksterhuis, en ik heb een aantal jaren terug een 2cv6 gerestaureerd en daarna mijn huidige AZ 1956. Dit soort oude eenden heeft toch mijn sterke voorkeur. Mijn bedoeling is om zo nu en dan eens te reageren op vooral technische aangelegenheden.