Pagina 3 van 3
Geplaatst: di 14 mar, 2006 19:25
door supercees
ik hoef in ieder geval niet meer te poetsen!
Geplaatst: di 14 mar, 2006 21:59
door Aloha Beach Cruiser
in de regen rijden is er ook niet meer bij
Geplaatst: di 14 mar, 2006 22:18
door Transat
Dat vroeg ik me ook al af: dan wordt ie toch superzwaar? Net een soort spons....
Geplaatst: di 14 mar, 2006 22:19
door Tom Duckpower
even met de waterzuiger overheen dan
Geplaatst: di 14 mar, 2006 22:34
door Aloha Beach Cruiser
is ie wel mooi laag dan
Geplaatst: di 14 mar, 2006 23:24
door thomaaas
En wat nou als je vogelpoep op je tapijt krijgt dan? Ook niet echt geschikt voor dragracen lijkt mij...
Geplaatst: wo 15 mar, 2006 08:31
door supercees
we zijn 3 weken geleden naar parijs gereden, 5 uur lang door de regen. dat scheelt dan wel zo'n 15 km per uur in topsnelheid, maar gelukkig was het altijd al een snelle eend, dus we zaten gemiddeld op 108 km/uur. toen er nog geen tapijt opzat maar wegenkaarten ben ik naar kelso in schotland gereden via calais - dover, dat was 1.200 km in 14 uur! inclusief alle tank en eetstops! hele stukken was de snelheidsmeternaald uit het zicht verdwenen (en de teller klopt, gecheckt met de tom tom go). dat was lekker, stereo op tien en knallen maar.
hij zal best 'wat" zwaarder worden bij regen, maar doordat het polyester tapijt is droogt het wel snel op. en vaak staat hij binnen in de garage.
en ga maar eens met 4 man in je eend zitten, dan valt er nog best mee te rijden.
Geplaatst: za 25 mar, 2006 10:10
door Harry D
Hallo, het lijkt me goed me even wat beter voor te stellen, want ik had alleen een berichtje geplaatst voor wat betrft de rit naar Citromobile. Mijn naam is Harry Dijksterhuis, en ik heb een aantal jaren terug een 2cv6 gerestaureerd en daarna mijn huidige AZ 1956. Dit soort oude eenden heeft toch mijn sterke voorkeur. Mijn bedoeling is om zo nu en dan eens te reageren op vooral technische aangelegenheden.