2de Lindetreffen

Foto's en nabesprekingen van meetings.

Komen jullie naar het 2de Lindetreffen?

Zeker weten!
3
14%
Ik weet het nog niet, het weer was vorig jaar zo slecht.
2
9%
Ik kom niet.
15
68%
Ik laat het afhangen van het weer.
2
9%

Totaal aantal stemmen: 22

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » zo 7 mei, 2006 08:45

@Daffy: In je pleidooi, ga je naar mijn mening ergens de mist in. Ramon die het SDE organiseert is niet van een club of vereniging. Dus hij kan nooit op de hoogte zijn geweest van dat planbureau waar jij het over hebt. Of RuudR bij een vereniging aangesloten is en of hij dit heeft doorgegeven weet ik niet???

De opmerking dat verenigingen dus geen respect voor elkaar hebben vind ik in deze situatie dus een out of the picture.

Verder is dit gewoon domme pech, maar zoals al aangegeven willen ze het volgend jaar wel kortsluiten met elkaar. :wink:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Daffy
Super eendkenner
Super eendkenner
Contacteer:

Bericht door Daffy » zo 7 mei, 2006 18:42

In mijn ,,pleidooi'' heb ik gezet dat Citroën Contact aangesloten verenigingen heeft. dit is niet helemaal waar , als organisator van een Citroën evenement kan je er contact mee opnemen en informeren of informatie inwinnen.
Vergis je ook niet , elk initiatief om Citroënliefhebbers bij elkaar te brengen voor gezelligheid . juich ik toe. Het probleem wat ik echter steeds vaker tegenkom is, dat er totaal niet naar andere evenementen wordt gekeken of rekening mee wordt gehouden , terwijl daar Citroën Contact onder anderen voor is opgezet.
Reeds eerder heb ik erop gewezen dat informeren bij Contact geen verplichtingen of verboden met zich mee brengt , het kan er wel voor zorgen dat de mensen, die met veel inzet een evenement hebben opgezet , hun inspanning niet in een fiasco zien veranderen , omdat een ander zo maar uit het niets en zonder overleg iets anders organiseerd.
De reactie van bijv. tomduckpower dat een evenement veel tijd en geld kost , geldt niet alleen voor meetingen die uit het niets opkomen , maar zeker voor reeds bekende evenementen die hun ,,roem '' moeten blijven waarmaken. Zijn reactie was voor mij een typisch voorbeeld van wat ik onlangs nog bij een andere vereniging meemaakte ,,namelijk van iemand die net komt kijken , en denkt dat hij het heeft uitgevonden.
De meeting van R is overigens onder de vlag van CCNL en bekend.
Overleg en afstemmen , daar hebben zowel bezoekers als organisatoren baat bij !!
Daffy

inmijneendje
Moderator
Contacteer:

Bericht door inmijneendje » zo 7 mei, 2006 19:45

@ Daffy, kan je mij het adres mailen van citroën Contact, kan mijn vriendin daar kijken als ze weer eens een buurt BBQ organiseerd. Dan hoeven wij geen meeting te missen. :D

Ramon
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Ramon » ma 8 mei, 2006 08:38

ik heb vorig jaar bewust gekeken dat er op die datum geen meetings waren? ik kon niks vinden, dit jaar wil ik echter niet afwijken van de datum, dus helaas jammer maar ze vallrn in het zelfde weekend, echter is tegenwoordig elk weekend een meeting dus het is erg moeilijk om een meeting te organiseren op een datum dat er geen meetings zijn!!

ik zou zeggen ga allemaal gezellig naar het lindetreffen!

supercees
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door supercees » ma 8 mei, 2006 09:30

hoe weet ik of ik exclusief ben of bij jan en alleman hoor?
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break

Tom Duckpower
Moderator
Contacteer:

Bericht door Tom Duckpower » ma 8 mei, 2006 09:34

al eens een tweede tapijteend gezien ;) :lol:
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black

supercees
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door supercees » ma 8 mei, 2006 09:36

:D
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break

Tom Duckpower
Moderator
Contacteer:

Bericht door Tom Duckpower » ma 8 mei, 2006 09:43

Daffy schreef: De reactie van bijv. tomduckpower dat een evenement veel tijd en geld kost ,
ik ga er vanuit dat je hier Frank Deusjevoo bedoelt..
ik heb in dit hele topic nog geen reactie geplaatst... :roll:
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black

Daffy
Super eendkenner
Super eendkenner
Contacteer:

Bericht door Daffy » ma 8 mei, 2006 12:50

Je hebt gelijk. Komt door de valium.

Citroën Contact is te bereiken op het volgend adres :

CitroenContact

Anemoonstraat 12 7555 CA Hengelo
e-mail: CitroenContact@email.com
Kan je vriendin heel Citroën rijdend Nederland bij de BBQ uitnodigen.
Daffy

Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Dyane » ma 8 mei, 2006 14:45

ik heb vorig jaar bewust gekeken dat er op die datum geen meetings waren? ik kon niks vinden, dit jaar wil ik echter niet afwijken van de datum, dus helaas jammer maar ze vallrn in het zelfde weekend, echter is tegenwoordig elk weekend een meeting dus het is erg moeilijk om een meeting te organiseren op een datum dat er geen meetings zijn!!
Normaal gesproken was het Schermertreffen op deze datum. Vorig jaar hebben we hem moeten verplaatsen naar Juli. 1e weekend is altijd het k(r)ampeerweekend in Winschoten. Dus is het het 2e weekend geworden. Terug kan inmiddels niet, omdat er nu twee meeting op staan. Dus volgend jaar is het Schermertreffen in het tweede weekend van Juli !
Verder zou ik adviseren om niet alleen vooruit te kijken maar ook naar het verleden. Dan kan je ook zien welke meeting er waren en eventueel contact opnemen met die persoon. Meestal zijn er wel telefoonnummers bekend. En ehh van citroencontact is heb ik nou niet zo een hoge pet op. Meetings als het SDE zijn niet eens intressant voor hun.

Ramon
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Ramon » ma 8 mei, 2006 15:28

nee idd, het zijn maar kleine meetings die geen onbekende mensen trekken?

RuudR
Beginner
Beginner

2de Lindetreffen

Bericht door RuudR » zo 25 jun, 2006 18:20

Dit topic kan op slot.

Het 2de Lindetreffen was zeer geslaagd, met heel mooi weer, zoals afgesproken met de organisatoren van het SDE. Ik hoop dat het daar ook gezellig was!

Naar alle waarschijnlijkheid doen we het volgend jaar nog een keer, dus maak maar vast een aantekening voor in de nieuwe agenda!
Kom met z'n allen naar WAGGEL 2014 op het Erkemederstrand!! Wederom met Hemelvaart, dus eind mei 2014!!

Frank Deusjevoo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Frank Deusjevoo » zo 25 jun, 2006 22:14

Dat zou ik niet erg vinden, aangezien SDE dan op een andere datum kan. Zou erg mooi zijn, want dan ben ik volgend jaar ook van de partij!

Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...

Gesloten