De opmerking dat verenigingen dus geen respect voor elkaar hebben vind ik in deze situatie dus een out of the picture.
Verder is dit gewoon domme pech, maar zoals al aangegeven willen ze het volgend jaar wel kortsluiten met elkaar.

ik ga er vanuit dat je hier Frank Deusjevoo bedoelt..Daffy schreef: De reactie van bijv. tomduckpower dat een evenement veel tijd en geld kost ,
Normaal gesproken was het Schermertreffen op deze datum. Vorig jaar hebben we hem moeten verplaatsen naar Juli. 1e weekend is altijd het k(r)ampeerweekend in Winschoten. Dus is het het 2e weekend geworden. Terug kan inmiddels niet, omdat er nu twee meeting op staan. Dus volgend jaar is het Schermertreffen in het tweede weekend van Juli !ik heb vorig jaar bewust gekeken dat er op die datum geen meetings waren? ik kon niks vinden, dit jaar wil ik echter niet afwijken van de datum, dus helaas jammer maar ze vallrn in het zelfde weekend, echter is tegenwoordig elk weekend een meeting dus het is erg moeilijk om een meeting te organiseren op een datum dat er geen meetings zijn!!