nieuw chassis...
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 749
- Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48
- Rens
- Veelvuldig poster
- Berichten: 624
- Lid geworden op: di 22 nov, 2005 14:35
- Locatie: Omgeving Meppel
- Contacteer:
Renaultjes 4! Briljant autoos ook!
Misschien ipv ducks-meet-ducks een combi meeting met renaultjes 4 wel een leuke! Desnoods iets voor volgend jaar op DmB!
Grtz,
Rens
Misschien ipv ducks-meet-ducks een combi meeting met renaultjes 4 wel een leuke! Desnoods iets voor volgend jaar op DmB!
Grtz,
Rens
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
D meets B meets R4
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 749
- Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 749
- Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48
-
- Moderator
- Berichten: 2566
- Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
- Locatie: aarde
Ik herinner me dat ik toen 2 extra gaten heb geboord, net voor het stuurhuis, omdat er een paar plekken in je chassis zijn die je anders niet bereikt met je spuit. Deze staan op de tekening op Cats site ook aangegeven.CitRoel schreef: Nu zie ik op die tekening van de cats site dat er op veel meer plaatsen vloeistof in het chassis gespoten wordt, ik kan me niet herrinneren dat ik zoveel plekken heb waar ik het in kan spuiten. Is het de bedoeling dat ik gaten ga boren in het chassis?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 749
- Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 310
- Lid geworden op: ma 2 jun, 2003 20:26
- Locatie: Wijhe
- Maikel
- Regelmatige poster
- Berichten: 203
- Lid geworden op: wo 7 jul, 2004 18:07
- Locatie: Ergens in Brabant
Ik heb er ook een aantal bussen ML inzitten, pest van die troep is wel dat het als het eenmaal loopt eruit blijft lopen,
Dus mijn tip Chassis op een oud zeil dat weg mag, en er de tijd voor nemen.
Ik ben 3 dagen bezig geweest met alle kanten goed vol te spuiten met ML ( binnenkant dus van het chassis ) Ik heb er nu 4 busjes inzitten.
Dus mijn tip Chassis op een oud zeil dat weg mag, en er de tijd voor nemen.
Ik ben 3 dagen bezig geweest met alle kanten goed vol te spuiten met ML ( binnenkant dus van het chassis ) Ik heb er nu 4 busjes inzitten.
some got it, some eend
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
wij nu ook 3 bussen, en ook nog zwarte tectyl voor een deel.. mooi werk zo!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Moderator
- Berichten: 2566
- Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
- Locatie: aarde
ik had toen ook nog geen gegalvaniseerd chassis..Frank Deusjevoo schreef:Moet je niet doen met een galva chassis.. dat zou zonde zijn. Maar behandel je een galva chassis eigenlijk wel of is dat niet nodig? Lijkt me wel slim... Maar galva chassis zijn toch niet altijd demontabel qua onderplaat?
Frank
maar een beetje ml kan ook in een galva chassis weinig kwaad denk ik?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 749
- Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48
Nee dat lijkt mij inderdaad ook niet verkeerd! Bij beschadiging of steenslag kan de galva laag deels eraf gaan, en dan krijg je roest, alleen bij behandeling veel minder snel denk ik ..the Nosepicker schreef:ik had toen ook nog geen gegalvaniseerd chassis..Frank Deusjevoo schreef:Moet je niet doen met een galva chassis.. dat zou zonde zijn. Maar behandel je een galva chassis eigenlijk wel of is dat niet nodig? Lijkt me wel slim... Maar galva chassis zijn toch niet altijd demontabel qua onderplaat?
Frank
maar een beetje ml kan ook in een galva chassis weinig kwaad denk ik?
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Heavy user
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Klinkt hééél leuk!!! Ik heb hier alleen een autovisie, waar ie wordt voorgesteld als een 3cv en een 4cv... Ben ík nou gek?Rens schreef:Renaultjes 4! Briljant autoos ook!
Misschien ipv ducks-meet-ducks een combi meeting met renaultjes 4 wel een leuke! Desnoods iets voor volgend jaar op DmB!
Grtz,
Rens
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1065
- Lid geworden op: za 12 mar, 2005 16:24
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Heeft iets te maken met het Franse autobelastingsysteem; 2CV is de goedkoopste klasse (daarom heet een 2cv ook 2cv . snap je?). De R4 zat kennelijk in de 3cv of 4cv klasse.
En om nog een beetje on topic te blijven; mijn Transat is behandeld met Dinitrol. Verder kan ik weinig zinnigs toevoegen over dit onderwerp .
En om nog een beetje on topic te blijven; mijn Transat is behandeld met Dinitrol. Verder kan ik weinig zinnigs toevoegen over dit onderwerp .