En weer wat verder in de eend
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dan zou ik es met een andere meter kijken wat er echt geladen wordt. Bij 18 volt blijft er geen lampje heel.
Pas bij iemand ook een volt meter, die gaf boordspanning 15 volt aan, ik zeg dat klopt niet. Volgens hem wel. Ik gemeten mijn mijn multie meter, 13,8, zoals het hoort.
met dit warme weer kan het zijn dat je je spanningsregelaar iets moet bijstellen (ik had vroeger een winter en een zomer regelaar) Je kunt de laadspanning (volts) regelen met een schroefje in de regelaar.
Meet m eerst maar es goed na, maar een laadspanning, zonder verbruik, tussen de 13.8 en 14.4 is goed, meer echt niet.
Dus, 14.4 als boordspanning als je niets aan hebt, en 13.8 bv met lampen ofzo, das wel ok.
Greatnix Spookeend
Pas bij iemand ook een volt meter, die gaf boordspanning 15 volt aan, ik zeg dat klopt niet. Volgens hem wel. Ik gemeten mijn mijn multie meter, 13,8, zoals het hoort.
met dit warme weer kan het zijn dat je je spanningsregelaar iets moet bijstellen (ik had vroeger een winter en een zomer regelaar) Je kunt de laadspanning (volts) regelen met een schroefje in de regelaar.
Meet m eerst maar es goed na, maar een laadspanning, zonder verbruik, tussen de 13.8 en 14.4 is goed, meer echt niet.
Dus, 14.4 als boordspanning als je niets aan hebt, en 13.8 bv met lampen ofzo, das wel ok.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
schitterend! mooi allemaal hoor!
succes met bouwen, 't is net of ik naar dicovery kijk!
(als alles maar af komt voor.. )
succes met bouwen, 't is net of ik naar dicovery kijk!
(als alles maar af komt voor.. )
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het begin van de Kickpanels. Hoop hoekjes om de vorm van de bodem van de eend te volgen.
1 bijna af, kicks worden vanbinnen uit gemonteerd, dus 1 kant lijm ik pas op het allerlaatst. Komen mooie aansluit terminals op een kant die niet zichtbaar wordt, is het geheel evt redelijk eenvoudig uitneembaar.
Clos-up, 1 af.
Even passen in de eend, nog 5 cm speling naast koppeling. Moet kunnen.
Greatnix Spookeend (nog wel wat te doen morgen)
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik heb 2 berekeningen gemaakt, bij mij komen er 16 cms in, maar ik heb ook een ontwerp voor 13 cm's.
Ik heb opgelet waar ik mijn voet meestal neer zet, en dat is meestal, als ik rijdt en niet koppel, voor mijn stuurpijp, Als ik koppel, met optrekken, stond mijn voet meestal schuinonder mijn pedaal, dat gaat net wel/niet, Morgen is het 150 km rijden, dan weet ik het, lol.
Is vast wel aan te wennen.
Greatnix Spookeend
Ik heb opgelet waar ik mijn voet meestal neer zet, en dat is meestal, als ik rijdt en niet koppel, voor mijn stuurpijp, Als ik koppel, met optrekken, stond mijn voet meestal schuinonder mijn pedaal, dat gaat net wel/niet, Morgen is het 150 km rijden, dan weet ik het, lol.
Is vast wel aan te wennen.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- bartje2212
- Regelmatige poster
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Nieuwe wagens gaan wel steeds meer deze richting op. Alles wat aanslaat in de tuningscene, wordt door fabriekanten overgenomen. Het is bijvoorbeeld tegenwoordig al mogelijk om standaard een sub in je auto te bestellen (bij de duurdere merken dan he).
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Eenmalige poster
Het begin...
Okay ik ben op zoek naar hulp, niet letterlijk maar meer via de mail. Ik heb totaal geen technische achtergrond of zo en heb nul verstand van auto's etc. Nu ben ik onlangs wel begonnen met een eend opknappen, vooral ogenschijnlijk , dus heb de bumpertjes mooi gespoten en wat dingen nieuw eropgeschroeft. Nu wil ik er graag een radio inzetten. Hoe doe ik dat zo goedkoop en zo goed mogelijk? Is er iemand die met mijn wil mailen om mijn vragen te beantwoorden? Of een soort van stappenplan zou kunnen opschrijven zodat ik weet hoe ik moet beginnen?
Hopende op reactie!!!!
Hopende op reactie!!!!
- bartje2212
- Regelmatige poster
als je al iets met een radio wil, dan zou ik in ieder geval ervoor zorgen dat kostbare zaken uitneembaar zijn. Behalve de speakers dan, als die maar groot en zwaar genoeg zijn, worden ze vast niet gestolen
Laatst gewijzigd door bartje2212 op za 29 jul, 2006 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
2cv6 van 1 april '83! (en da's geen grapje)
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De houders voor de filters. Een beetje verdiept, zodat ik wat minder makkelijk schade aan maak met in en uit stappen.
Het ergste werk is gedaan, nu het leuke, het opbouwen en afbouwen. Bekleden, 1e keer, viel erg mee, stof is goed "stretch".
Aansluit-terminals, makkelijk en tenminste geen "gat" waar het draadje doorloopt. Maakt het kistje perfect luchtdicht.
Totaalplaatje. Ondanks dat de filters niet voor deze speakers zijn, is het een mooie plek om ze te plaatsen.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- bartje2212
- Regelmatige poster