AZYANE
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
Die ambu moet, om met witte platen te rijden, uitgaande van een eend als lading, zelf minder wegen dan 190 kilo. dat komt niet vaak voor. Achter een eend mag nooit: op het kenteken staat (of hoort te staan) 400 kilo maximaal geremd.
Ja, niet dat het me veel boeit hoor, maar als je aangehouden wordt kunnen ze het je knap lastig maken! Ik haal nog wel eens een eendje uit France, en heb maar netjes BE gehaald....
Ja, niet dat het me veel boeit hoor, maar als je aangehouden wordt kunnen ze het je knap lastig maken! Ik haal nog wel eens een eendje uit France, en heb maar netjes BE gehaald....
Overigens, die gewichten op pagina 1:
PTC = maximaal gewicht inclusief inzittenden/lading;
PTR = maximaal treingewicht, dus ook nog met aanhanger. Inderdaad, maximaal 400 kilo aanhanger dus. Mits geremd, maar dat vermelden de cijfers niet. Ongeremd is het 250 kilo.
PT staat voor "poids total", de C en de R schieten me niet te binnen. Dat treingewicht lijkt me niks voor een ritje pyreneen trouwens.....
PTC = maximaal gewicht inclusief inzittenden/lading;
PTR = maximaal treingewicht, dus ook nog met aanhanger. Inderdaad, maximaal 400 kilo aanhanger dus. Mits geremd, maar dat vermelden de cijfers niet. Ongeremd is het 250 kilo.
PT staat voor "poids total", de C en de R schieten me niet te binnen. Dat treingewicht lijkt me niks voor een ritje pyreneen trouwens.....
Benodigdheden azyane die ik nieuw moet kopen, dit is het lijstej wat ik denk dat het wel is er zullen altijd matterialen bij komen, alles wat ik niet koop heb ik nog of komt van een sloop auto af!
Chassis
Band mabor 4x
Velg 4 x
Dak club binnensluiter donker blauw
Grill oude
Bumper voor
Bumper achter
Bumper steuneunen voor
Rvs bouten voor montage
Dorpels
Bodemplaten
Voetenbak
Koplamp crome ( bij het niet kunnen vinden van dat oude model )
Elect. Onsteking
Bougies
Filters
Moterpakkingset
Zuigerveren
Olievulpijp
Carb revisie set (cassis)
Bezine slang
Remleiding van achter naar voren
Motersteunen
Stuurhuis revisie setje
stuurkogels
fusees
kantelmessen
remcilinders 4 x
remvoering 4 setjes
uitlaat 1e demper
uitlaat pijp na 1e demper
ventilatie klep
bank beklding voor
lak 2k
tectyl
divers matteriaal
als iemand wil weten wat het allemaal kost dan ik wel een pbtje sturen
Chassis
Band mabor 4x
Velg 4 x
Dak club binnensluiter donker blauw
Grill oude
Bumper voor
Bumper achter
Bumper steuneunen voor
Rvs bouten voor montage
Dorpels
Bodemplaten
Voetenbak
Koplamp crome ( bij het niet kunnen vinden van dat oude model )
Elect. Onsteking
Bougies
Filters
Moterpakkingset
Zuigerveren
Olievulpijp
Carb revisie set (cassis)
Bezine slang
Remleiding van achter naar voren
Motersteunen
Stuurhuis revisie setje
stuurkogels
fusees
kantelmessen
remcilinders 4 x
remvoering 4 setjes
uitlaat 1e demper
uitlaat pijp na 1e demper
ventilatie klep
bank beklding voor
lak 2k
tectyl
divers matteriaal
als iemand wil weten wat het allemaal kost dan ik wel een pbtje sturen
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1365
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
- Locatie: Zierikzee
Hee ramon!
Wat ook wel een hele mooie kleur zou zijn is die laatste op jouw rijtje.
Die groen grijze, maar dan in een soort zijde glans zonder blanke lak!
Mat dus.
Maar dan het geheel ook zonder bumpers!!
Tja jammer dat de andere eend nog zo veel tijd rooft, gelukkig heb je geen haast me je project!!!
Wat ook wel een hele mooie kleur zou zijn is die laatste op jouw rijtje.
Die groen grijze, maar dan in een soort zijde glans zonder blanke lak!
Mat dus.
Maar dan het geheel ook zonder bumpers!!
Tja jammer dat de andere eend nog zo veel tijd rooft, gelukkig heb je geen haast me je project!!!
2cv Vert Bambou '79
zo vandaag even met de rdw gebelt
ik hoef niet naar de keuring als ik geen nieuw chassis er onder zet!
twee derde van de auto blijf dyane, en de bovenbouw blijft een 4 deurs sedan
ook de zelfmoord deuren en de engelse stuurichting gaan geen problemen geven.
zodra ik een ander chassis ga monteren dan moet ik voor de her inslag van het nummer, dit is geen probleem met een goedgekeurd chassis. maar de zelfmoord deuren gaan wel problemen geven omdat dat niet meer mag sinds 1971, mijn kenteken is dus 1975
3 oplossingen,
1 geen nieuw chassis en gewoon naar de apk
2 wel nieuw chassis maar even andere deuren er in voordat ik alles spuit
3 gewoon nieuw chassis er onder en doen of het het oude chassis is bij de apk(dit mag niet maar is wel makkelijk).
ik hoef niet naar de keuring als ik geen nieuw chassis er onder zet!
twee derde van de auto blijf dyane, en de bovenbouw blijft een 4 deurs sedan
ook de zelfmoord deuren en de engelse stuurichting gaan geen problemen geven.
zodra ik een ander chassis ga monteren dan moet ik voor de her inslag van het nummer, dit is geen probleem met een goedgekeurd chassis. maar de zelfmoord deuren gaan wel problemen geven omdat dat niet meer mag sinds 1971, mijn kenteken is dus 1975
3 oplossingen,
1 geen nieuw chassis en gewoon naar de apk
2 wel nieuw chassis maar even andere deuren er in voordat ik alles spuit
3 gewoon nieuw chassis er onder en doen of het het oude chassis is bij de apk(dit mag niet maar is wel makkelijk).