Restauratie 2cv6 Special '86
-
- Veelvuldig poster
Ja precies, flink doorgeklust en daar zie je het resultaat ook van!
Frank
(zo te zien heeft de koets uit diverse eenden/reparatiestukken weer een "als nieuw" of beter als nieuw uiterlijk gekregen! Best veel laswerk zo te zien! Knap hoor.. alles zelf gedaan?)
Frank
(zo te zien heeft de koets uit diverse eenden/reparatiestukken weer een "als nieuw" of beter als nieuw uiterlijk gekregen! Best veel laswerk zo te zien! Knap hoor.. alles zelf gedaan?)
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Regelmatige poster
Alleen het binnenscherm achter is gebruikt, maar de rest van het plaatwerk is nieuw. Ik heb het laswerk laten doen, ik dat zelf niet echt goed en ik heb er voor gekozen dat het allemaal in een keer goed moest, zodat ik er voorlopig vanaf ben.
Wat is er nou mooier dan een lelijke eend?
2cv6 spécial 1986
2cv6 spécial 1986
-
- Regelmatige poster
Eindelijk weer een berichtje. Ik ben bijna zover dat de koets weer op het chassis kan. De meeste losse dingen heb ik weer op en aan de koets vastgezet en de motor en versnellingsbak zitten weer op het chassis.
Komende week zal ik de boel weer aan elkaar vastschroeven, dan schiet het eindelijk een beetje op. Ik zal ook weer een paar foto's maken.
Komende week zal ik de boel weer aan elkaar vastschroeven, dan schiet het eindelijk een beetje op. Ik zal ook weer een paar foto's maken.
2cv6 spécial 1986
2cv6 spécial 1986
-
- Regelmatige poster
Ik ben weer een week en een paar avonden klussen verder. De achterspatborden zitten er op en ook alle ramen heb ik weer gemonteerd. Ook het dakje zit er weer op. Zo langzamerhand wordt het weer een echte Eend.
Nog even en alles zit weer in elkaar. Nu eerst de motor en de bedrading weer helemaal aansluiten en kijken of alles werkt.
Nog even en alles zit weer in elkaar. Nu eerst de motor en de bedrading weer helemaal aansluiten en kijken of alles werkt.
2cv6 spécial 1986
2cv6 spécial 1986
-
- Regelmatige poster
Ik ben weer even bezig geweest, een en ander aangesloten en jawel, hij doet het. Ik heb vanavond een klein stukje gereden en alles lijkt te werken. Geweldig!
Nu nog de laatste dingen, zoals verwarmingslangen, gordelsluitingen, wielen spuiten en de koppeling afstellen en dan mag hij voor de APK. Ik ben benieuwd of de keurmeester mijn eend nog herkend
Nu nog de laatste dingen, zoals verwarmingslangen, gordelsluitingen, wielen spuiten en de koppeling afstellen en dan mag hij voor de APK. Ik ben benieuwd of de keurmeester mijn eend nog herkend
2cv6 spécial 1986
2cv6 spécial 1986
-
- Regelmatige poster
Ik ben nu echt bijna klaar. Vanmiddag heb ik alles verder afgesteld en volgens mij ben ik zo goed als klaar. Nog een paar optische dingen zoals nieuwe spatlappen en dan moet ik opzoek naar een volgend project.
Zie hier het resultaat. Ik ben zelf, op een paar puntjes na, erg tevreden. Het geeft een goed gevoel als alles het weer doet.
Zie hier het resultaat. Ik ben zelf, op een paar puntjes na, erg tevreden. Het geeft een goed gevoel als alles het weer doet.
2cv6 spécial 1986
2cv6 spécial 1986