lek stroom wat nu??
-
- Eenmalige poster
- Berichten: 1
- Lid geworden op: vr 29 sep, 2006 17:53
- Locatie: zalk
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 472
- Lid geworden op: vr 30 dec, 2005 22:25
- Locatie: s heerenbroek
kan beter volgende probleem.
als ik mijn radio aan zet gaat mn startmotor rond.
begind ie te starten dus.
iemand enig iedee hoe dit komt???
ik heb de min eraf gehaalt. zodat het nieet kan starten als ik er niet bij ben.
als ik mijn radio aan zet gaat mn startmotor rond.
begind ie te starten dus.
iemand enig iedee hoe dit komt???
ik heb de min eraf gehaalt. zodat het nieet kan starten als ik er niet bij ben.
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
- Maikel
- Regelmatige poster
- Berichten: 203
- Lid geworden op: wo 7 jul, 2004 18:07
- Locatie: Ergens in Brabant
Met alle respect hoor maar vette shit hoe krijg je dat voorelkaar, een eend met startkop op de radio !! respect !!THE SPITFIRE schreef:kan beter volgende probleem.
als ik mijn radio aan zet gaat mn startmotor rond.
begind ie te starten dus.
iemand enig iedee hoe dit komt???
ik heb de min eraf gehaalt. zodat het nieet kan starten als ik er niet bij ben.
Maaruh ff alle gekheid op een stokje, klinkt alsof de gehele elektriek in je eendje een behoorlijke puinhoop geworden is.
Goede nieuws is dat het vaak toch een simpel probleem is wat de meest gekke dingen veroorzaakt.
Ik zou even een plan van aanpak maken door gewoon van scratch af aan te beginnen door eerst ALLE niet originele spullen af te koppellen ( radio en versterker )
Vervolgens voor deze gebruikers rechtstreeks vanaf de accu eigen voedingsdraden trekken ( let op de versterker heeft dikke kabels nodig ) en liever te dik dan te dun, en werk met zowel de + als de -, heb je ook nooit twijfels of de massa ( - ) wel in orde is.
Op die manier houd je de extra stroomkringen die je aanbrengt duidelijk, en bij eventuele problemen ook makkelijk los te gooien bij de bron ( accu ).
Succes met troubleshooten, wellicht dat het electrisch schema in de vraagbaak je wat verduidelijking kan bieden.
En als je er zelf echt niet uikomt zou ik niet teveel gaan expirimenteren, maar even kijken of je niet iemand met verstand van electiciteit erbij halen. Het mag dan misschien maar 12 volt zijn maar met een 36Ah accu kun je met een kortsluiting behoorlijk wat schade aan je bekabeling aanrichten.
some got it, some eend
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 472
- Lid geworden op: vr 30 dec, 2005 22:25
- Locatie: s heerenbroek
ja dat cker
ik ga er zeker wat aan doen.
en gooi er metteen een nieuwe zwaardere accu in.
60 amp.
mijn accu kan het wel aan.
maar als ik alles weer voor elkaar heb wil ik er kleine lampen op maken op een zonneklepje die ik ook zelf ga maken.
maar eerst alles weer goed voor elkaar.
ik ga er zeker wat aan doen.
en gooi er metteen een nieuwe zwaardere accu in.
60 amp.
mijn accu kan het wel aan.
maar als ik alles weer voor elkaar heb wil ik er kleine lampen op maken op een zonneklepje die ik ook zelf ga maken.
maar eerst alles weer goed voor elkaar.
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
En die fijne vent, heeft dezelfde accu als mij.. helemaal niets mis mee,
alleen 30 EURO GOEDKOPER
alleen 30 EURO GOEDKOPER
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/