Pagina 3 van 3
Geplaatst: zo 3 jun, 2007 12:05
door rusty
charleston tuning schreef:Kijk! mooi idee zo ja! lijkt me goeie oplossing! alleen ben je dat lekkere powerfilter geluid kwijt denk ik? en dat vind ik juist zo lekker
ik ben blij dat ik daar vanaf ben (20-30.000 km/jr) en anders compenseer je dat geluid toch met een dikke sportuitlaat ofzo, heb je ook herrie!
greetzzzz
Rusty
Geplaatst: zo 3 jun, 2007 12:59
door Ramon
ik reed voorheen met een open luchtfilter.
op:
2c6 a06 635 type
650 cc big bore
1e trap 110, 2e trap 115 (sproeiers)
originele 2cv6 bak
afgedraaid vliegwiel
ik merkte vooral veel herrie en veel trekkracht onderin, bij de 6500 rpm hield het op
nu heb ik weer normaal filter met power tube. en ik trek hem nu makkelijk door tot de 7500 rpm met nog trekkracht, dus 110 in 3e versnelling.
ik heb me aangemeld voor de bcc test dag eens kijken wat daar uitkomt
Geplaatst: ma 4 jun, 2007 22:39
door Aloha Beach Cruiser
komt nu ook wel goed hoor
Geplaatst: di 5 jun, 2007 07:37
door Gerard2cv
Albert v.d. Geer van de 123 ontsteking rijdt al met een lambdasonde en
een injectiehuis ipv de carburator.Kan op benzine 91 en 95,LPG en bioethanol
Geplaatst: di 5 jun, 2007 10:21
door bartje2212
wat voor een injectiehuis? simpele monopoint van euro2(emissienorm) motoren? (ik denk hierbij aan de monopoint van mijn clio, dat ziet er echt simpel uit)
Geplaatst: di 5 jun, 2007 10:32
door rusty
Ramon2cv schreef:
ik heb me aangemeld voor de bcc test dag eens kijken wat daar uitkomt
wanneer is die dan??? ik heb het ff in de gaten gehouden, maar heb voorlopig nog geen datum in de planning zien staan!
greetzzzzzzzzzz Rusty
(ik wil ook namelijk!)