achterremleiding
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
nou, ik ben vandaag met de remleiding bezig geweest . ik heb het gewoon dezelfde bochten als het orrigineel eringebogen en met veel beleid wat geprult en voilla.
nu krijg ik alleen niet de leiding in de trommel geschroeft.
kan ik hier een tangetje losjes opzetten en dit met een hamertje erintikken?
of zijn er nog andere betere ide"en
nu krijg ik alleen niet de leiding in de trommel geschroeft.
kan ik hier een tangetje losjes opzetten en dit met een hamertje erintikken?
of zijn er nog andere betere ide"en
J B
just drive like you stole it
een schroef er een stukje indraaien, dan trek je hem er zo uit, en dan een nieuwe gebruiken!jj schreef:dan ga ik dat er eens proberen uit te peuteren (nog idee'en?)
dit rubbertje moet ik zeker weer wel over de nieuwe remleiding schuiven of is dit bij nieuwe niet meer nodig???
Laatst gewijzigd door leo top op do 3 jan, 2008 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
-
- Gebruiker
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
vandaag eens naar de remtrommels gekeken. nu zijn er 2 punten waar ik de remleiding in kan doen (naast elkaar)
eentje ligt erop en eentje zit ering. welke moet ik gebruiken. (bij degene waar ik hem wel in kan draaien is degene die erop ligt en in die andere kom ik niet ver genoeg met de schroefdraad.
welke moet ik gebruiken en waarom zijn er 2 gaten waar iets inkan??
eentje ligt erop en eentje zit ering. welke moet ik gebruiken. (bij degene waar ik hem wel in kan draaien is degene die erop ligt en in die andere kom ik niet ver genoeg met de schroefdraad.
welke moet ik gebruiken en waarom zijn er 2 gaten waar iets inkan??
J B
- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
wij hebben voor schijfremmen zitten dus het systeem moet op lhm als ik het goed heb,
die dingetjes die missen, die heb ik nog wel (in de prullenbak) maar ik dacht dat dat de afgebroken stukjes van de orriginele leiding was. heb ik dus in het verkeerde zitten klooien en nu snap ik waarom het niet gelukt is. zo komt alles weer op zijn plek terecht dus
die dingetjes die missen, die heb ik nog wel (in de prullenbak) maar ik dacht dat dat de afgebroken stukjes van de orriginele leiding was. heb ik dus in het verkeerde zitten klooien en nu snap ik waarom het niet gelukt is. zo komt alles weer op zijn plek terecht dus
J B