o, o, Den Haag meeting....
Leuk idee, maar om de vreugde niet te verpesten... ik weet niet hoe groot de groep zal worden. Maar als dit tientallen eenden gaat worden dan moet je in Den Haag een vergunning hebben voor een evenement. Zeker als er gereden gaat worden met elkaar. Hou dat even in de gaten.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
nee toch...als we gewoon afspreken op een parkeerplaats.....daar een bakkie doen.....en dan vervolgens gewoon een rondje rijden...is er toch niets mis...?het is geen evenement dan toch?
Ik kan het helemaal mis hebben hoor....maar of ik nou met 20 mensen afspreek, bakkie doen en met zijn allen ergens heen rijden..hoeft dat toch niet..of ben ik zo groen dat ik dát helemaal mis heb...
Ik kan het helemaal mis hebben hoor....maar of ik nou met 20 mensen afspreek, bakkie doen en met zijn allen ergens heen rijden..hoeft dat toch niet..of ben ik zo groen dat ik dát helemaal mis heb...

Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
Inderdaad moet je niet zomaar met meer dan 5 2cv's gaan touren. Er geldt in Den Haag ook nog een samenscholingsverbod. Of was het nou ophokplicht?
Maar willekeurig aan komen rijden bij een parkeerplaats is natuurlijk niks mis mee. Alleen is in colonne rijden een drama in de stad natuurlijk. Zou ik niet doen. Gewoon locatie van eindbestemming geven, iedereen op eigen gelegenheid (en dus zelf verantwoordelijk voor de route, dus geen gezeur met door rood scheuren en zo), is ook veel veiliger.
Maar willekeurig aan komen rijden bij een parkeerplaats is natuurlijk niks mis mee. Alleen is in colonne rijden een drama in de stad natuurlijk. Zou ik niet doen. Gewoon locatie van eindbestemming geven, iedereen op eigen gelegenheid (en dus zelf verantwoordelijk voor de route, dus geen gezeur met door rood scheuren en zo), is ook veel veiliger.
La vie est belle.
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
prima!! hahaha....ophokplicht...ik kan wel van te voren even naar Meyendel bellen hoor...zeggen dat er een paar eenden op zijn parkeerterrein zullen komen...en ik heb wel een paar vrienden bij de gemeente..die ik even kan bellen om te vragen hoe het zit....
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=22374
Maar ik bel morgen wel even met Meyendel..idee?

http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=22374
Maar ik bel morgen wel even met Meyendel..idee?
Laatst gewijzigd door Maaikie op ma 5 mar, 2007 01:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Kingfisher Sky Celliste
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
nouja...in colonne...dan rijden we toch gewoon perongeluk achter elkaar aan...
nee effe zonder gekheid...we kunnen altijd rondje daar rijden en dan op weg naar Scheveningen oid en daar in de haven nog een keer koffie drinken....of ik bel morgen even de gemeente om te vragen hoe en wat...
even doen....?

nee effe zonder gekheid...we kunnen altijd rondje daar rijden en dan op weg naar Scheveningen oid en daar in de haven nog een keer koffie drinken....of ik bel morgen even de gemeente om te vragen hoe en wat...
even doen....?
Kingfisher Sky Celliste
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
tis ook veels te leuk op die parkeerplaats!!!!!supercees schreef:nog een tip voor het parkeren in meyendel: ga echt in een parkeervak staan en niet ergens in de berm, levert je een zware bekeuring op omdat het een waterwingebied is. weet ik uit ervaring.
Dus de parkeerplaats ná de rotonde...echt het terrein..(door de slagbomen heen)....
Is het iedereen duidelijk waar het is...of moet ik nog even een plaatje posten?
Laatst gewijzigd door Maaikie op ma 5 mar, 2007 01:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Kingfisher Sky Celliste
Dat is zeg maar de 2e parkeerplaats? Want vlak bij de duinen heb je nog een 3e parkeerplaats dacht ik. Inderdaad doorrijden bij de rotonde.
Ik kom hoogstwaarschijnlijk, maar pas tegen 13.00 uur denk ik.
Heb bovendien net een aanrijdinkje gehad (tegen een auto aangereden die eerst optrok en toen ineens remde), dus weet niet 100% hoeveel schade ik heb. Wel rijdbaar, maar wil geen onderdelen verliezen (iemand nog goede witte wielschermen, motorkap en koplampsteun?).
Ik kom hoogstwaarschijnlijk, maar pas tegen 13.00 uur denk ik.
Heb bovendien net een aanrijdinkje gehad (tegen een auto aangereden die eerst optrok en toen ineens remde), dus weet niet 100% hoeveel schade ik heb. Wel rijdbaar, maar wil geen onderdelen verliezen (iemand nog goede witte wielschermen, motorkap en koplampsteun?).
La vie est belle.
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
nou, je hebt als je daar komt aanrijden meteen een parkeer plaats...(achter een rotonde...) maar die moet je niet hebben....
Dan ga je bij de rotonde linksaf onder de slagbomen door en de lange mooie duinweg op....daar staat ook aangegeven dat de boerderij er is...die weg ga je op...die rij je uit...en dan bij de boerderij is eea aan parkeerplaatsen...die moeten we hebben..da's leuker naar de boerderij...leuke plaatjes kunnen we daar maken...
dus dat is dan wel...de latere parkeerplaats..

Dan ga je bij de rotonde linksaf onder de slagbomen door en de lange mooie duinweg op....daar staat ook aangegeven dat de boerderij er is...die weg ga je op...die rij je uit...en dan bij de boerderij is eea aan parkeerplaatsen...die moeten we hebben..da's leuker naar de boerderij...leuke plaatjes kunnen we daar maken...
dus dat is dan wel...de latere parkeerplaats..

Laatst gewijzigd door Maaikie op ma 5 mar, 2007 01:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Kingfisher Sky Celliste
Ik snij wel een onderwerp aan he... maar het smoesje van: we komen elkaar gewoon tegen gaat niet op. Meld het gewoon aan en het is geen probleem denk ik.
En op zich is in colonne rijden niet verkeerd. Alleen met alle verkeerslichten en mensen die plaatselijk onbekend zijn gaat er wel van alles mis. Ik denk dat de meesten wel weten wat er bedoeld wordt.
Zo was er ook eens een toertocht in Ijmuiden tijdens de bug meet duck meeting. Dit was ook niet aangekondigd en er was geen vergunning voor. Dan wordt er vantevoren wel gezegd: ieder is zelf verantwoordelijk. Maar je weet hoe dat dan gaat... Nou ik heb dus niet meegereden. Is het goed georganiseerd, prima!
En op zich is in colonne rijden niet verkeerd. Alleen met alle verkeerslichten en mensen die plaatselijk onbekend zijn gaat er wel van alles mis. Ik denk dat de meesten wel weten wat er bedoeld wordt.
Zo was er ook eens een toertocht in Ijmuiden tijdens de bug meet duck meeting. Dit was ook niet aangekondigd en er was geen vergunning voor. Dan wordt er vantevoren wel gezegd: ieder is zelf verantwoordelijk. Maar je weet hoe dat dan gaat... Nou ik heb dus niet meegereden. Is het goed georganiseerd, prima!
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987