Dat zou ik ook denken. Ik heb ook geen 123, en ook geen storing. Had je nou al een keer een andere Radio geprobeerd??backfire schreef:als het van je contactpunten komt is de condensator gewoon bagger.
Greatnix Spookeend
Dat zou ik ook denken. Ik heb ook geen 123, en ook geen storing. Had je nou al een keer een andere Radio geprobeerd??backfire schreef:als het van je contactpunten komt is de condensator gewoon bagger.
Nieuwe contactpunten en condensator maakten geen verschil.backfire schreef:als het van je contactpunten komt is de condensator gewoon bagger.
Had ik allemaal gecontroleerd.Spookeend schreef:wat me nou opeens te binnen schiet..........
Zit dat kleine massa kabeltje aan je koets? Vanaf de min van de accu gaat een dikke kabel naar de versnellingsbak. Er gaat vanaf de accu klem ook een 2,5 mm kabeltje naar het schutboord.
Nu heb je al wel geprobeerd om een losse massa naar je accu te leggen, maar kan zijn dat er een en ander over je radio gaat lopen als de koets verder niet "geaard" is. Zeker in het geval van verse verf en tectyl, ondat boutjes en schroefjes dan ook niet goed contact maken met het chassis.
Greatnix Spookeend