Wederopbouw besteleend 1972
-
- Las Expert
- Contacteer:
inmiddels begonnen met het schuren van het dak, hier kwam veel roest onder weg helaas nog geen foto;s van wel van dit:
roest en rotterij verwijderd
en herstelt
en klaar paneel zit er perfect in.
voor meer foto's kijk op http://2cvvvvvv.spaces.live.com/
roest en rotterij verwijderd
en herstelt
en klaar paneel zit er perfect in.
voor meer foto's kijk op http://2cvvvvvv.spaces.live.com/
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Las Expert
- Contacteer:
het achterpaneel zit er mooi strak en recht in waar gelast komt gewoon spuitplamuur alleen voor bij een parafan komt een beetje plamuur en bij het vooruit. het dak is groten deels al geschuurd en in de primer blijft klote werk schuren maar gelukkig is deusjevoo zijn besteleend mooi strak verder dus dat scheelt werk.
meschien even een tip voor iemand die ook aan het schuren is een snelle en mooie gladde manier van schuren is met een schuurmatje (SKOUTSEBRIGT) deze nat maken en schuurmiddel (cif) op de auto gieten en schuren maar dit geeft een mooie verbluffende gladde opvlakt.
nou ik ga nu onze besteleend in pakken voor een weekendje weg lekker schoonweken in het zwembad van al dat stof en tektiel daarna weer fris beginnen aan de besteleend het is de plannig om begin augustus te spuiten alleen dat ligt een beetje aan deusjevoo zelf hoe die zich hersteld van zijn ongeluk. maar zeker is het, dit word een zeer mooie besteleend ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen. voor de foto's kijk op http://2cvvvvvv.spaces.live.com/
meschien even een tip voor iemand die ook aan het schuren is een snelle en mooie gladde manier van schuren is met een schuurmatje (SKOUTSEBRIGT) deze nat maken en schuurmiddel (cif) op de auto gieten en schuren maar dit geeft een mooie verbluffende gladde opvlakt.
nou ik ga nu onze besteleend in pakken voor een weekendje weg lekker schoonweken in het zwembad van al dat stof en tektiel daarna weer fris beginnen aan de besteleend het is de plannig om begin augustus te spuiten alleen dat ligt een beetje aan deusjevoo zelf hoe die zich hersteld van zijn ongeluk. maar zeker is het, dit word een zeer mooie besteleend ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen. voor de foto's kijk op http://2cvvvvvv.spaces.live.com/
-
- Las Expert
- Contacteer:
oja deusjevoo zou je je kleurcode willen sturen naar mij zodat ik dat door kan geven aan de spuiter. verder beterschap hoopelijk herstelt je rug goed! Ik ben inmiddels wel weer herstel van me twee ogen gelukkig waren zwaar beschadicht door 5 stukjes ijzer van je besteleend in me ogen kwamen nadat een lasspetter uiteen spatte zucht
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Las Expert
- Contacteer:
oke even wat nieuws van de vorderingen
inmiddels zijn we druk aan het schuren
en nog eens schuren
owja en schuren
dit is namelijk veel werk (foto's volgen morgen)
deze week was het erg rustig met de eend wegens drukte met andere klusjes maar dit weekend er weer vol tegen en zaterdag avond/nacht ga ik schuren met een vriend van dan gaan we samen de binnenkant het dak doen
'foto volgen morgen!!!
inmiddels zijn we druk aan het schuren
en nog eens schuren
owja en schuren
dit is namelijk veel werk (foto's volgen morgen)
deze week was het erg rustig met de eend wegens drukte met andere klusjes maar dit weekend er weer vol tegen en zaterdag avond/nacht ga ik schuren met een vriend van dan gaan we samen de binnenkant het dak doen
'foto volgen morgen!!!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Regelmatige poster
Het gaat al mooi met de besteleend. Op dit moment ben ik bezig het plaatwerk voor de besteleend te "strippen" voor de spuiter. Dit gaat woensdagavond naar Siemen toe. Dan kan dit ook meegespoten worden Echter kwam ik plaatwerk tegen wat ik niet zo snel kon plaatsen. Het gaat om een plaat van ongeveer een meter bij 40 cm. Wie weet waar deze voor is?
Hieronder de volgende foto's:
Dit is de voorkant
Dit de achterkant
En dit is de bovenkant
Ook is deze plaat erg rot. Dus mocht ie belangrijk zijn, zal ie waarschijnlijk vervangen moeten worden. Ook de benzineplaat en de reservewielplaat zijn slecht. Zitten nogal veel deuken in en ook is deze nogal verroest. Deze gaan zoals het nu staat ook vervangen worden. De deurtjes zijn aan de onderkant een heel klein beetje roestig, maar deze zullen opgeknapt gaan worden. Er zullen nog foto's volgen van het andere plaatwerk als dat is gestript.
Hieronder de volgende foto's:
Dit is de voorkant
Dit de achterkant
En dit is de bovenkant
Ook is deze plaat erg rot. Dus mocht ie belangrijk zijn, zal ie waarschijnlijk vervangen moeten worden. Ook de benzineplaat en de reservewielplaat zijn slecht. Zitten nogal veel deuken in en ook is deze nogal verroest. Deze gaan zoals het nu staat ook vervangen worden. De deurtjes zijn aan de onderkant een heel klein beetje roestig, maar deze zullen opgeknapt gaan worden. Er zullen nog foto's volgen van het andere plaatwerk als dat is gestript.
Officiele eigenaar van een deusjefoo