kijk eens hier. volgens mij is iemand je voor geweest. op de foto's kan je goed zien hoe deze gemaakt is.
lang leve de zoekfunctie

Edit: Toen droomde je er ookal van!

Ik weet ook van een engelsman dat hij hem heeft nagebouwd,OnsEendje2 schreef:google ik uit nieuwsgierigheid op barbot 2cv, kom ik nu toch een bekend forum tegen....
kijk eens hier. volgens mij is iemand je voor geweest. op de foto's kan je goed zien hoe deze gemaakt is.
lang leve de zoekfunctie
zoals ik toen al zeiFlying Duckman schreef:Ik weet ook van een engelsman dat hij hem heeft nagebouwd,OnsEendje2 schreef:google ik uit nieuwsgierigheid op barbot 2cv, kom ik nu toch een bekend forum tegen....
lang leve de zoekfunctie
leuk projectje toch?
Ik vind het een schitterend project!Flying Duckman schreef:Bij metingen vandaag van de foto van de barbot en van mijn eigen eend kwam ik erachter dat de barbot inderdaad een stukje ingekort is!
Ik weet niet hoeveel het scheelt, maar ik denk wel zo'n 10-20 cm.
Nu maar eens zien of ik dat ook ga doen, want dat betekend ook aanpassingen aan het chassis en dat wilde ik wel vermijden!
Hoe is de verdere staat van die eend Yuri?Yellow Deendger schreef:Niko, wil je die eend van Siers er nog voor gebruiken( de grijze) of heb je een andere op het oog? Chassis is nog goed, volgens mij.
Er zijn bedrijven ie gglas leveren voor o.a. interieurbouwers, vitrinekasten en zo, die hebben geavanceerde slijp apparatuur (in Groningen weet ik wel zo'n adres) zal in iedere grote plaats wel te vinden zijnFlying Duckman schreef:Klopt!
Waar ik nog aan zit te denken is om misschien de bestaande ruit te halveren kwa grootte, maar geen idee waar ik dit kan laten doen en wat het kosten moet.