Dyane Transat
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Klinkt gezellig, wanneerTransat schreef:Nieuwsgierig? Ik ga ook. Rij je mee? Vindt Ré vast goed.OnsEendje2 schreef:en voor wat?
Er staat daar wel een mooie AK! Al ga ik wel iig eerst een weekje op vakantie
Lekker!transat schreef:Heb je de koffie dan klaar staan?Malle Babbe schreef: Wanneer?
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Zo, mijn bezoek aan Sander was weer verhelderend!
Oud Dyane plaatwerk is schaars en dus prijzig ... daarnaast is het een totaal prijzig plaatje.
Nu kan ik met mijn spaarpotje twee dingen gaan doen:
1. Chassis/plaatwerk opknappen en opnieuw laten spuiten (is geen noodzaak overigens)
2. Een ander motortje aanschaffen en iets aan de speling van de aandrijfassen doen (want het rijdt niet onwijs lekker zo)
Het is het eend of het anderd.
Wat zal ik doen?
Als ik het eend doen, spaar ik ondertussen wel voor het anderd.
Oud Dyane plaatwerk is schaars en dus prijzig ... daarnaast is het een totaal prijzig plaatje.
Nu kan ik met mijn spaarpotje twee dingen gaan doen:
1. Chassis/plaatwerk opknappen en opnieuw laten spuiten (is geen noodzaak overigens)
2. Een ander motortje aanschaffen en iets aan de speling van de aandrijfassen doen (want het rijdt niet onwijs lekker zo)
Het is het eend of het anderd.
Wat zal ik doen?
Als ik het eend doen, spaar ik ondertussen wel voor het anderd.
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
-
- Gebruiker
Moet je Dyane 's-nachts buiten overnachten of heeft hij een dakje boven zijn dakje? In het eerste geval zou ik vooral kritisch naar het plaatwerk kijken.
Wellicht kan je in de tussentijd op je gemak een oud blokje gaan reviseren. Met aandrijfassen moet je overigens oppassen. Ik heb eens meegemaakt dat er eentje brak onderweg en dat is niet leuk!
Paul
Wellicht kan je in de tussentijd op je gemak een oud blokje gaan reviseren. Met aandrijfassen moet je overigens oppassen. Ik heb eens meegemaakt dat er eentje brak onderweg en dat is niet leuk!
Paul
- Jeroen-citroen
- Moderator
Ik zit te denken aan zo'n 852cc blokje van BCCRamon2cv schreef:gewooon zo laten en repareren wat nodig, wel goed doen of laten doen en gewoon een leuk goed gereviseerd blok, of evt als je dat wil een snel blokje van bcc ofzo
en lekker karren
Vertel eens wat jouw geheime recept is!Yannick schreef:Is dat zo? Ik heb nog geen één oude Dyanedeur boven de 30 betaald, allen in perfecte staat. Lijkt me niet extreem prijzig.Revi schreef:Oud Dyane plaatwerk is schaars en dus prijzig
Plaatwerk is nog goed (op deuken na) dus motorisch zou ook mijn eerste optie zijn.pauldegoede schreef:Moet je Dyane 's-nachts buiten overnachten of heeft hij een dakje boven zijn dakje? In het eerste geval zou ik vooral kritisch naar het plaatwerk kijken.
Paul
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969