Pagina 3 van 7
Geplaatst: vr 1 jun, 2007 16:27
door OnsEendje2
en voor wat?
Geplaatst: vr 1 jun, 2007 17:08
door Transat
OnsEendje2 schreef:en voor wat?
Nieuwsgierig? Ik ga ook. Rij je mee? Vindt Ré vast goed.
Malle Babbe schreef:Wanneer?
Heb je de koffie dan klaar staan?
Geplaatst: vr 1 jun, 2007 19:09
door OnsEendje2
Transat schreef:OnsEendje2 schreef:en voor wat?
Nieuwsgierig? Ik ga ook. Rij je mee? Vindt Ré vast goed.
Klinkt gezellig, wanneer
Er staat daar wel een mooie AK! Al ga ik wel iig eerst een weekje op vakantie transat schreef:
Malle Babbe schreef: Wanneer?
Heb je de koffie dan klaar staan?
Lekker!
Geplaatst: ma 4 jun, 2007 08:25
door Malle Babbe
ALTIJD!!!
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 20:25
door revi
Wanneer? 16 juni! Aanstaande zaterdag dus! Tussen 10 en 12 zijn we daar welkom en gaan we een plannetje trekken om mijn mooie Dyane om te toveren naar een zeer mooie Dyane!
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 22:44
door thomaaas
kej succes!!
Geplaatst: di 12 jun, 2007 08:15
door Malle Babbe
Als je om 10.00 uur komt heb ik koffie, daarna ben ik weg.
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 07:22
door Transat
We zijn om 10u bij jou voor een onovertroffen lekkere bak koffie!
Hé
OnsEendje2: om 9:30 bij mij? Dan rijden we met z'n 3-en naar MB te W.
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 12:13
door revi
Zo, mijn bezoek aan Sander was weer verhelderend!
Oud Dyane plaatwerk is schaars en dus prijzig ... daarnaast is het een totaal prijzig plaatje.
Nu kan ik met mijn spaarpotje twee dingen gaan doen:
1. Chassis/plaatwerk opknappen en opnieuw laten spuiten (is geen noodzaak overigens)
2. Een ander motortje aanschaffen en iets aan de speling van de aandrijfassen doen (want het rijdt niet onwijs lekker zo)
Het is het eend of het anderd.
Wat zal ik doen?
Als ik het eend doen, spaar ik ondertussen wel voor het anderd.
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 12:32
door Ramon
gewooon zo laten en repareren wat nodig, wel goed doen of laten doen en gewoon een leuk goed gereviseerd blok, of evt als je dat wil een snel blokje van bcc ofzo
en lekker karren
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 12:37
door Yannick
Revi schreef:Oud Dyane plaatwerk is schaars en dus prijzig
Is dat zo? Ik heb nog geen één oude Dyanedeur boven de 30 betaald, allen in perfecte staat. Lijkt me niet extreem prijzig.
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 13:08
door pauldegoede
Moet je Dyane 's-nachts buiten overnachten of heeft hij een dakje boven zijn dakje? In het eerste geval zou ik vooral kritisch naar het plaatwerk kijken.
Wellicht kan je in de tussentijd op je gemak een oud blokje gaan reviseren. Met aandrijfassen moet je overigens oppassen. Ik heb eens meegemaakt dat er eentje brak onderweg en dat is niet leuk!
Paul
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 13:09
door Jeroen-citroen
Ik zou zeggen doe eerst maar het technische gedeelte . Hoe hij er uit ziet merk je toch niet als je rijdt
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 14:01
door revi
Ramon2cv schreef:gewooon zo laten en repareren wat nodig, wel goed doen of laten doen en gewoon een leuk goed gereviseerd blok, of evt als je dat wil een snel blokje van bcc ofzo
en lekker karren
Ik zit te denken aan zo'n 852cc blokje van BCC
Yannick schreef:Revi schreef:Oud Dyane plaatwerk is schaars en dus prijzig
Is dat zo? Ik heb nog geen één oude Dyanedeur boven de 30 betaald, allen in perfecte staat. Lijkt me niet extreem prijzig.
Vertel eens wat jouw geheime recept is!
pauldegoede schreef:Moet je Dyane 's-nachts buiten overnachten of heeft hij een dakje boven zijn dakje? In het eerste geval zou ik vooral kritisch naar het plaatwerk kijken.
Paul
Plaatwerk is nog goed (op deuken na) dus motorisch zou ook mijn eerste optie zijn.
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 15:12
door Yannick
Mijn recept...Goed zoeken en mensen kennen werkt altijd! En kieskeurig zijn, als het te duur is of net niet strak genoeg gewoon laten staan.