Geplaatst: ma 11 jun, 2007 23:01
Deze races worden niet meer gehouden en de mensen die we proberen te bereiken hebben of zo'n grondige haat aan de projecten gekregen dat ze niet antwoorden óf gewoon een ander emailadres.
Ik neem aan dat de injectie gewoon naar behoren werkt, immers, zo is ze ook van de motorfiets af gekomen. Ik heb computer en alles erbij [sterker nog, ik heb de hele motorfiets nog].
Bedoel je trouwen niet een BMW-blok aan een kever-bak? Lijkt mij logischer. Nee dit heb ik nog nooit gezien, maar een kever heeft toch vaker een porsche motor erin? IIG is het nog steeds hééél nauwkeurig werken met schuifmaten en dergelijke, en zelfs dan ben ik benieuwd hoe je uitkomt, want je zit met je startmotor in de weg en de prise as van de GSA moet EXACT [en ik kan niet uitleggen hoe belangrijk dit is, dit komt nauwkeuriger dan een millimeter], maar dan ook EXACT op dezelfde plek uitkomen als de krukas van je BMW-motor, anders dan spin je je prise as in de rondte en kun je op zoek naar een nieuwe GSA-bak
De R-100 tot R-80 blokken komen geloof ik niet verder dan 70 pk, iig heb ik ze niet krachtiger gevonden op de BMW-occasionsite. Ik weet dat dit hele betrouwbare techniek is, maar zelfs betrouwbare techniek mag je met de nodige argwaan bekijken als deze minimaal 15 jaar oud is. Vandaar, en ook vanwege de emissies en dergelijke [R1150RS die ik heb heeft katalysator en chiptuningsmogelijkheden ] kies ik liever voor een moderner blok.
Ik wil wel ff een topic starten met wat foto's en dergelijke, maar ik heb het op het moment ontzettend druk met school, toneel de eend APK krijgen en de andere eend fiksen [zit nog steeds met die kop], dat ik het ff nog niet baas kan foto's te bewerken etc.
Ik neem aan dat de injectie gewoon naar behoren werkt, immers, zo is ze ook van de motorfiets af gekomen. Ik heb computer en alles erbij [sterker nog, ik heb de hele motorfiets nog].
Bedoel je trouwen niet een BMW-blok aan een kever-bak? Lijkt mij logischer. Nee dit heb ik nog nooit gezien, maar een kever heeft toch vaker een porsche motor erin? IIG is het nog steeds hééél nauwkeurig werken met schuifmaten en dergelijke, en zelfs dan ben ik benieuwd hoe je uitkomt, want je zit met je startmotor in de weg en de prise as van de GSA moet EXACT [en ik kan niet uitleggen hoe belangrijk dit is, dit komt nauwkeuriger dan een millimeter], maar dan ook EXACT op dezelfde plek uitkomen als de krukas van je BMW-motor, anders dan spin je je prise as in de rondte en kun je op zoek naar een nieuwe GSA-bak
De R-100 tot R-80 blokken komen geloof ik niet verder dan 70 pk, iig heb ik ze niet krachtiger gevonden op de BMW-occasionsite. Ik weet dat dit hele betrouwbare techniek is, maar zelfs betrouwbare techniek mag je met de nodige argwaan bekijken als deze minimaal 15 jaar oud is. Vandaar, en ook vanwege de emissies en dergelijke [R1150RS die ik heb heeft katalysator en chiptuningsmogelijkheden ] kies ik liever voor een moderner blok.
Ik wil wel ff een topic starten met wat foto's en dergelijke, maar ik heb het op het moment ontzettend druk met school, toneel de eend APK krijgen en de andere eend fiksen [zit nog steeds met die kop], dat ik het ff nog niet baas kan foto's te bewerken etc.