Je moet ook naar de details kijken mannen, jonge, jonge, kijk eens naar het materiaal gebruik, prachtig.
Zo te zien is achterste deel van de cabine opgebouwd uit een binnenscherm, stuk achterbank verhoging en kofferbak bodem.
Achterklep van de eend op zijn kop gemonteerd, achterbumper ingekort en hergebruikt.
er zitten creative ideeen in, dus van mij mag hij blijven.
een eigen ontwerp maken
-
- Gebruiker
- Berichten: 82
- Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 12:32
- Locatie: den haag
- Contacteer:
als hij nou niet die pijpen op de motorkap had gehad en een gewone gril had ik hem best gaaf gevonden
Laatst gewijzigd door outlaw1845 op zo 17 jan, 2010 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Gebruiker
- Berichten: 95
- Lid geworden op: za 31 jan, 2004 19:33
- Locatie: Andijk.
Ja, dat van die zwitsers was het verhaal. Helaas geheel en al uit den duim gezogen. De duim van Jan van Splunter en zijn maat dan. Jan is helemaal met het project gestopt en zijn maat (ben zijn naam even kwijt) heeft hem gestript en is opnieuw begonnen. Zal eens langswippen in Slootdorp als ik weer op een christelijke tijd in de buurt ben.Wim van den Bergh schreef:Toppie Outlaw, maar heb je een paar jaar terug de ELIM iod op Citromobiel zien staan ? Ik moet er nog ergens foto's van hebben. Dat was een Zwitsers ontwerp dat door een paar hollanders naar hier is gehaald. Verlaagd, veel eend invloeden maar wel geheel van polyester om het gewicht laag te houden.outlaw1845 schreef:wat vinden jullie hiervan?...is een probeerseltje om te kijken hoe hij zou kunnen worden
Vroemvrotpruttel.
. __ ø.___o
(O_\D/___O)
. __ ø.___o
(O_\D/___O)