Pagina 3 van 3
Geplaatst: di 28 aug, 2007 10:44
door backfire
Je moet ook naar de details kijken mannen, jonge, jonge, kijk eens naar het materiaal gebruik, prachtig.
Zo te zien is achterste deel van de cabine opgebouwd uit een binnenscherm, stuk achterbank verhoging en kofferbak bodem.
Achterklep van de eend op zijn kop gemonteerd, achterbumper ingekort en hergebruikt.
er zitten creative ideeen in, dus van mij mag hij blijven.

Geplaatst: di 28 aug, 2007 10:53
door Yannick
Dat hoor je mij niet zeggen. De achtertrein is naar achter gebracht. De bovenkant is van een Dyane ook denk ik?
Als hij nu ook nog smaak had...

Geplaatst: di 28 aug, 2007 11:13
door backfire
Hey Yannick, kom niet beginnen over smaak, want dat is voor iedereen persoonlijk. Als je nu zegt dat het jouw smaak niet is ok, dan heb ik niets gezegd.
Geplaatst: di 28 aug, 2007 11:19
door Yannick
Goed, het is niet mijn ding

Geplaatst: di 28 aug, 2007 14:43
door outlaw1845
als hij nou niet die pijpen op de motorkap had gehad en een gewone gril had ik hem best gaaf gevonden
Geplaatst: zo 30 sep, 2007 19:58
door melloyello
Wim van den Bergh schreef:outlaw1845 schreef:wat vinden jullie hiervan?...is een probeerseltje om te kijken hoe hij zou kunnen worden
Toppie Outlaw, maar heb je een paar jaar terug de ELIM iod op Citromobiel zien staan ? Ik moet er nog ergens foto's van hebben. Dat was een Zwitsers ontwerp dat door een paar hollanders naar hier is gehaald. Verlaagd, veel eend invloeden maar wel geheel van polyester om het gewicht laag te houden.
Ja, dat van die zwitsers was het verhaal. Helaas geheel en al uit den duim gezogen. De duim van Jan van Splunter en zijn maat dan. Jan is helemaal met het project gestopt en zijn maat (ben zijn naam even kwijt) heeft hem gestript en is opnieuw begonnen. Zal eens langswippen in Slootdorp als ik weer op een christelijke tijd in de buurt ben.
Geplaatst: di 2 okt, 2007 16:09
door 2cvfreak
vet idee mischien de spatborden wat langer (een beetje morgan achtig)
een beetje overdreven voorspatborden van een 2cv zegmaar