Ik heb ook echt niet heel gek gedaan, dat vaststaan, daar was het wachten gewoon op, want dat was echt wel een put hoor, en ik sta iets lager dan gemiddeld, zelfs met opdraaien nog, lol. Die greppel was gewoon vermoeidheid en onoplettendheid (het was immers gewoon de weg, lol)
En dat paaltje, gewoon domme pech, je laten verleiden voor de foto, en een beetje verkeerd spoor pakken. Kan zomaar gebeuren. Maar verder heb ik het echt niet gek gemaakt, mijn insteek is ook altijd dat ik weer met de eend naar huis wil. Dus zo nu en dan toch een paar keer erg rustig gedaan. Soms te rustig en dan sta je even vast. Het zijn vooral de knikken die je niet ziet, bij bochten en waar veel water ins staat waar je rustig doet. Op een verhard stenenpad met gravel durf ik wel wat meer gas te geven, maar ook daar kunnen nou eenmaal diepe putten zitten. Het blijft off the road he.
Ondertussen de eend weer ontdaan van het modderlaken wat erop lag, en het chassis weer onderhanden genomen met de hogedrukreiniger. Er kwam bijna een emmer zand en bladeren uit dat gat achter de versnellingsbak. Van de week gaat ie nog even op de brug, even alle rubbers nalopen en de uitlaat weer fixen. Carterplaat er even onderuit en olie koeler even doorblazen.
Kijk, je kunt er weer doorheen kijken, helemaal schoon!!!

En dit was wat eruit kwam, er ligt nu allemaal mooi bruin zand, dat lag er eerst niet, hahahaha
Die hoop met blaadjes en modder kwam dus uit mijn chassis.

En zo kan die weer de garage in.

Moest gewoon even gebeuren, die berg blaadjes en modder droogt niet, dus dan gaat dat zeker doorrotten, en dat is niet best natuurlijk.
Dan ergens volgende week ofzo mijn spatboord nog even ruwweg uitdeuken, verven en voorzien van een datum, lol
Nog even een kleine note van mezelf, voor diegene denken dat ik nogal gek doe met mijn eend............
Ja, dat klopt, het is mijn eend, en ook het baggeren, fouten maken, lol hebben en helaas soms schade rijden, hoort er voor mij gewoon bij. Als ik maar lol heb. Als ik niet wil dat ie beschadigt, of vies wordt, moet ik m in de garage laten staan. Maar, dan kan ik net zo goed mijn eend weg doen, dit hoort er voor mij, in mijn beleving met de eend, gewoon allemaal bij.
Greatnix Spookeend