Pagina 3 van 7

Geplaatst: zo 9 dec, 2007 10:05
door Ramon
pfff wat een moeite!

Geplaatst: zo 9 dec, 2007 11:31
door backfire
Ja het is ook niet gezegd dat channeling een makkie is

Punt 2, alleen dan inkorten boven de bovenste bevestingingsbout van het spatbord of inkorten onder de onderste. Makkelijkste is dan oud model koplampsteun, deze heeft een ronde buis, de nieuwere eenden hebben een omgezet stuk plaat.

9. kofferbak bodem moet omhoog cq uitgesneden worden.

Geplaatst: zo 9 dec, 2007 11:59
door speedcowboy
pfff wat een pokkewerk.
maar in ieder geval ik heb gister ff geprobeerd om de strekstangen van mijneend gangbaar te krijgen, ik op de smeerput voorkant omhoog gekrikt banden nog n setje gegeven schokdemper weg en ik probeerde te draaien maarjah als er nin 25 jaar nog nooit n gek is geweest om dat eerder te doen ha, dan zit t een beetje vast he! Maar het is me wel gelukt de stangen zijn bewerkbaar en vanavond ga ik verder met de eens iets lager te maken greetzz bob

Geplaatst: zo 9 dec, 2007 16:09
door Green-Duckman
Foto's als je klaar bent he?

Geplaatst: zo 9 dec, 2007 23:21
door thomaaas
Okeej jongens super bedankt voor de uitleg maar idd poooeeeeh wat een werk heej, k zou het er zelf niet voor over hebben :lol:

Shaven lijkt me wel wat hebben, trouwens 8)

Geplaatst: zo 9 dec, 2007 23:31
door backfire
Ikke wel, maar dan wel met een Barbot :mrgreen:

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 09:21
door supercees
thomaaas schreef: Shaven lijkt me wel wat hebben, trouwens 8)
mij ook, maar valt nog niet mee denk ik om op afstand bedienbare deuropeners te monteren. en om het echt strak te maken moet dan ook de regengoot weg, en de schroeven waarmee het achterspatbord vastzit weg, en de naad in het plaatwerk van de koets boven de deuren en...

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 09:36
door Spookeend
In Itlalie stond er 1 die geshaved was.

Het had wel wat, maar dan moet je ook wat voor de spiegels verzinnen, want die steken op een eend best wel uit, en dat is dan een heel geke gezicht vind ik.

en, ik was er toen ook niet helemaal uit, of je nou de chromen sierstrip moest laten zitten of niet.........

Ik denk dat shaven mooier is op een auto met echt helemaal vlakke deuren, en zonder chromen randjes rond de ramen, maar dat is smaak denk ik.

en dat van die stuurstang, das waar, dat was ik ff vergeten, lol.

Wat ik trouwens ook heel gaaf vind, bij een bestel eend gezien, die had de ventilatie klep verwijderd, en dat stuk de koets gesectioned, dan moet je 2 keer kijken wat er nou gebeurd is hoor, dat staat heel normaal, eigenlijk.

Greatnix Spookeend

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 19:49
door theo-2cv
björn schreef:daarom is het het beste om langere tgrekogen tegebruiken
heb ik ook
nu wel als een slak over de drempels maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden is er ooit gezegt :twisted:
zijn die trekogen ergens te koop?

ik rij ook laag, maar mijn voorbumber heeft toch al genoeg klappen gehad. ik heb zo'n polyester ding voor. die komt dichter bij de weg. zo lijkt die lager van voor.

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 19:52
door Punky
Yeps, bij de kitcarleveranciers zijn deze leverbaar.

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 19:56
door theo-2cv
ow even tjekken dan. is miss wel intressant als het niet te duur is. anders ga ik zelf aan de slag met het las apparaat

want iets meer windingen geeft toch meer zekerheid

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 20:17
door theo-2cv
13 piek per stuk zie ik bij le patron

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 20:22
door björn
ik was 15 totaal bij bcc kwijt

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 20:37
door theo-2cv
ja ik zie ze staan. 15 ps neem ik aan

Geplaatst: ma 10 dec, 2007 21:31
door björn
nop
kik ff voor de zekerheid op bbc.nl ofzo