Het was al aardig vol op die pont. Mijn verstraler is gesneuveld door iemand die er tussen door moest. Maar met een beetje passen en meten gaan er nog wel 1 of 2 bij. Het was een zeer geslaagde dag en ik ga zeker weer proberen om die datum vrij te houden.BasvanEerden schreef:Nou, de pickup eend van nam een aardige ruimte in beslag. Een motorfiets stond trickie geparkeerdeerd. Maar als voor iedereen goed geparkeerd had, konden er zeker meer mee. Gelukkig was iedereen bij de eerste ronde al aan bord. En op het korte stukje was het heel gezellige en zeker de fotoshoot waard!
Waarschijnlijk ben ik er toch bij!
2-8-2008 De Betuwerit 2008!
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Op de eerste foto van de rit zaten er nog van die zwarte roosters voor de lampen. Die zitten er met 3 plastic klik dingen aan vast daar is er 1 van gebroken. Ik lig er niet wakker van hoor was toch al aan het twijfelen of ik het mooier vond met of zonder. Die keus was dus gelijk gemaakt. 
http://picasaweb.google.com/djjr1982/BetuweRit200702

http://picasaweb.google.com/djjr1982/BetuweRit200702
-
- Regelmatige poster
Zonder is mooier, dus het is de goede ook nogErikjan schreef:...was toch al aan het twijfelen of ik het mooier vond met of zonder. Die keus was dus gelijk gemaakt.

Voorjaarsritten zijn ook een goed plan, zijn er nog in het vooruitzicht?
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ahum
Ik heb vanmiddag ff contact gehad met Rollo, want op mijn verzoek wordt de Betuwerit verplaatst naar zaterdag 26 juli.
Ik was ff vergeten dat er nog wat anders te doen is in A'dam op 2 augustus waar ik ook zeker bij moet zijn....
Er komt een nieuw topic en een nieuwe poll voor de 3e Betuwerit 2008 !

Ik was ff vergeten dat er nog wat anders te doen is in A'dam op 2 augustus waar ik ook zeker bij moet zijn....

Er komt een nieuw topic en een nieuwe poll voor de 3e Betuwerit 2008 !