Eend voor €21.000
-
- Veelvuldig poster
tjongejonge
mmm..... mischien is het iets voor de collectie van de reets overleden hans bezemer "Real art on wheels"
die lui sparen klasiekers met extreem lage kilometer standen ze hebben ook een 500 classic met 51 km op de teller
2cvfreak
http://www.hansbezemer.nl/index.html
mmm..... mischien is het iets voor de collectie van de reets overleden hans bezemer "Real art on wheels"
die lui sparen klasiekers met extreem lage kilometer standen ze hebben ook een 500 classic met 51 km op de teller
2cvfreak
http://www.hansbezemer.nl/index.html
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
-
- Veelvuldig poster
volgens mij is tie verkocht de advertentie bestaat niet meer als het zo is ben ik beniewdt welke lijpo hem gekocht heeft...
(mocht de koper dit lezen voelt u niet bezwaardt om reactie,s te geven op op citroenhobby@live.nl)
2cvfreak
(mocht de koper dit lezen voelt u niet bezwaardt om reactie,s te geven op op citroenhobby@live.nl)
2cvfreak
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Interessanter zou het worden als er weer nieuwe eenden werden gemaakt. Geen nieuw ontwerp, maar gewoon met de originele mallen. Er was toch ooit een bedrijf(je) in Belgie die dit deed?
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Cassis maakt ook alleen onderdelen van koetsen. Dus theoretsich zouden ze een koets kunnen lassen al vermoed ik dat hun ook al snel een bestaande koets restaureren.
Een paar jaar geleden is er nog wel een nieuwe koets verkocht die al lang in een magazijn stond. Hiermee zijn of hebben ze wel een nieuwe eend kunnen bouwen met nieuw kenteken ed.
Weet alleen niet hoe dit afgelopen is.
Een paar jaar geleden is er nog wel een nieuwe koets verkocht die al lang in een magazijn stond. Hiermee zijn of hebben ze wel een nieuwe eend kunnen bouwen met nieuw kenteken ed.
Weet alleen niet hoe dit afgelopen is.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Dat bedrijfje heete Alveras. Zijn helaas veel te vroeg failliet gegaan.Robbert. schreef:Interessanter zou het worden als er weer nieuwe eenden werden gemaakt. Geen nieuw ontwerp, maar gewoon met de originele mallen. Er was toch ooit een bedrijf(je) in Belgie die dit deed?
@ Sam, met "oplappen" doe je Alveras te kort. Ik ben er binnen geweest en heb nog steeds bewondering voor de fabriekmatige manier van werken. Eerst donoreenden ontmantelen, reviseren wat bruikbaar was en opnieuw opbouwen. Er was een hele lijn door de hal heen waar wagens in verschillende stadia stonden. En het resultaat was een rij super mooie bijna nieuwe eenden! Maar ja, wel een beetje duur, al vraagt een restaurateur meestal hetzelfde (10.000 plus).
Van mij mag zo'n bedrijf er ook wel weer komen.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Addicted user
- Contacteer:
Ik denk dat ze te vroeg begonnen zijn toen de prijzen nog niet zo hoog waren. Als ze nu waren begonnen hadden ze veel meer kans van slagen. Ik zie wel 1 bedrijf met potentie en dat is Cassis. Enige jammere van Cassis vind ik dat ze veel geld uitgeven aan paris-dakar en variaties, terwijl de toekomst zit in conversies naar hybride. Zij hebben de middelen en de ruimte om tot een goed after market product te kunnen komen.