napraten 90 jaar Citroën in Amsterdam
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Niks! Die blokken doen het prima in een Eend.Francois schreef:wat is er mis met een visa
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Ik zat op de achterbank van de ZX afgelopen zondag, onvoorstelbaar om met zo'n lullige auto tussen rijen mensen te rijden en gefotografeerd en gefilmd te worden.......
Overigens had ik verwacht dat de parade door Amsterdam zou gaan, maar integendeel. we gingen door Amstelveen naar Burgerveen e.o, dus na een stop met een versnapering maar rechtsomkeert gemaakt, want het leek ons op het Stadionplein veel interessanter.
Het heeft Citroen in ieder geval mooi wat geld gekost, een 'glossy" routeboek, per auto 2 unieke rallyschildje's en per auto een ontheffing voor ik weet niet meer wat....
Ik heb me in ieder geval prima vermaakt!
Overigens had ik verwacht dat de parade door Amsterdam zou gaan, maar integendeel. we gingen door Amstelveen naar Burgerveen e.o, dus na een stop met een versnapering maar rechtsomkeert gemaakt, want het leek ons op het Stadionplein veel interessanter.
Het heeft Citroen in ieder geval mooi wat geld gekost, een 'glossy" routeboek, per auto 2 unieke rallyschildje's en per auto een ontheffing voor ik weet niet meer wat....
Ik heb me in ieder geval prima vermaakt!
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
In die donker/bordeaux rode? Joh, het is toch geweldig dat je was uitgenodigd voor die rit? Er reed ook een Charleston uit '83 mee; was leuker geweest als ze mij daar voor hadden gebeld.Bertje Beige schreef:Ik zat op de achterbank van de ZX afgelopen zondag, onvoorstelbaar om met zo'n lullige auto tussen rijen mensen te rijden en gefotografeerd en gefilmd te worden.......
- Jeroen-citroen
- Moderator
Tsja ach je hebt er helaas altijd mensen bij die een steek onder water geven.(Je weet dat ik je niet mag Ramon )
IK ben tenminste niet met een renault 4 naar het Grenstreffen gekomen,EN heb netjes betaald voor die meeting.
Naar Jesper toe maakte ik ook een knipoog( lezen is voor sommige ook een vak appart)(deze opmerking slaat dus niet op Jesper)
@Charly tnx ,leuk om te horen, jou Dyane mag er ook zijn
IK ben tenminste niet met een renault 4 naar het Grenstreffen gekomen,EN heb netjes betaald voor die meeting.
Naar Jesper toe maakte ik ook een knipoog( lezen is voor sommige ook een vak appart)(deze opmerking slaat dus niet op Jesper)
@Charly tnx ,leuk om te horen, jou Dyane mag er ook zijn
He Tinouck. Groot gelijk hoor. Jij bent tenminste trots op je auto.
Laatst gewijzigd door Dyane op vr 9 okt, 2009 21:45, 2 keer totaal gewijzigd.