Pagina 3 van 3

Geplaatst: za 13 feb, 2010 00:07
door deusjefoo
Eigenlijk ben ik nu wel nieuwsgierig of het ook echt is opgelost ;-)

Geplaatst: za 13 feb, 2010 00:14
door geit
Het is nu terug even zoeken naar de juiste startprocedure, maar hij start nu wel op 2 cilinders en 7 van 10 keer binnen de 60 seconden :D

Geplaatst: za 20 feb, 2010 19:26
door geit
Oke, ijskoud buiten is 2 keer pompen en choke 3/4 en direct op 2 cilinders.
Bij vochtig weer heeft ie niet altijd zin, het is dus beter maar nog niet helemaal okay. Heb de bougiekabels eens een nacht op de verwarming gelegd, maar dit gaf geen verbetering.

Geplaatst: za 20 feb, 2010 21:43
door Eendeke
Denk dat dit best normaal is zo hoor.
Bij mij moet je echt keihard pompen met het gaspedaal bij het starten om hem aan te krijgen/houden. Het beetje choke kan dan zo weer in.

Geplaatst: za 20 feb, 2010 21:49
door geit
Is echt niet normaal hoor. Bij de originele motor was het 2 keer pompen en de moment dat ie aansloeg een kwartslag choke en dit werkte onder alle weersomstandigheden.

Geplaatst: vr 18 mar, 2011 17:33
door geit
Blijkt uiteindelijk toch de 123 de schuldige te zijn, nieuwe erop en hopla starten op 2 cilinders. Zat van in het beginne dus een storing in.