Welke autoshop? De Brezan heeft ook platen van 50x25 per 5 verpakt.Bertje Beige schreef:De ondergrond is nog de originele lak, roestvrij uiteraard , een paar kleine plekje's zijn bijgewerkt met RX 5 en 10 (in kleur ).
Dus dat zal geen problemen opleveren.
Ik heb vandaag zelfklevende bitumenplaten in handen gehad, vond het wel mooi spul, alleen had deze autoshop er maar 2 en ze waren 50x50, terwijl ik ongeveer 120x40 nodig heb.
Weet nu dus dat bitumenplaten probleemloos gebruikt kunnen worden, thanx
bekleding voetenbak
-
- Beginner
Ik heb ooit deze plaatjes gebruikt: http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zco ... avi=oben_2
Fantastisch en betaalbaar (!) spul. Door het te verwarmen (met een föhn o.i.d.) kun je het in iedere vorm, overlappend en daardoor gegarandeerd 'dicht' plakken. Enige geringe nadeel is dat het bij extreme hitte weer wat zacht wordt. Zo staan er na een tocht door Spanje (+ 40 graden) nu twee voeten in afgedrukt. Wat ik dan wel weer mooi vind...
p.s. Link werkt niet, ontdek ik. Zelf maar even zoeken bij die ene winkel naar: Auto-Uitrusting-Comfort & uitrusting- Geluidsdemping
Fantastisch en betaalbaar (!) spul. Door het te verwarmen (met een föhn o.i.d.) kun je het in iedere vorm, overlappend en daardoor gegarandeerd 'dicht' plakken. Enige geringe nadeel is dat het bij extreme hitte weer wat zacht wordt. Zo staan er na een tocht door Spanje (+ 40 graden) nu twee voeten in afgedrukt. Wat ik dan wel weer mooi vind...
p.s. Link werkt niet, ontdek ik. Zelf maar even zoeken bij die ene winkel naar: Auto-Uitrusting-Comfort & uitrusting- Geluidsdemping
verleden: Acadyane, Visa, ZX, BX, 2CV, GS/A, 2 x XM
heden: 2CV6 '83, Ami 8 Break '75
heden: 2CV6 '83, Ami 8 Break '75