Schrik!
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
-
- Moderator
Komen uit regio Utrecht/A'dam (volgens IP) en kennen misschien gewoon toevallig de garagehouder en/of de betreffende eend. Vóórdat er allerlei complottheorieën worden opgezet.
Mocht je complottheorieën hebben en deze willen checken, dan zou ik zeggen: PM de betreffende forumleden.
Maar dat doet er ook niet zo toe, we gaan lichtelijk off-topic én:
Verdachtmakingen plaatsen, al dan niet als geintje verpakt, is nergens voor nodig.
Zeker ook gezien de intenties van de topicstarter:
Mocht je complottheorieën hebben en deze willen checken, dan zou ik zeggen: PM de betreffende forumleden.
Maar dat doet er ook niet zo toe, we gaan lichtelijk off-topic én:
Wat heel netjes is en precies zoals het hoort.Er is toch helemaal geen garagehouder genoemd in dit draadje
Verdachtmakingen plaatsen, al dan niet als geintje verpakt, is nergens voor nodig.
Zeker ook gezien de intenties van de topicstarter:
On topic graag!hano1963 schreef:... ik heb heel bewust juist niet de naam van de garage genoemd! En ik heb ook nergens gezegd dat ik hem aan de schandpaal ga nagelen. En ik geloof ook zeker niet dat hij mij een hak heeft willen zetten.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams