Geplaatst: vr 1 feb, 2013 20:56
hoi LPGO,
Mag ik uit jouw post concluderen dat jouw 1-2-spark electronische ontsteking functioneert met zowel de zwarte 2CV bobine als de Visa Bobine ??
Aangezien deze bovengenoemde bobines verschillende primaire weerstanden hebben, kan jouw 1-2 spark ontsteking dan klaarblijkelijk met nagenoeg iedere bobine (met dubbele uitgang) functioneren, ook met de eerder besproken "power-bobines" ??
op de site http://www.leenapk.nl/product_details.p ... item_id=25 staat in de beschrijving van de van de 123/EVO dat bij het gebruik van de 123/EVO in combinatie met VISA-bobine er sprake is van multi-spark. Ik veronderstel dat hiermee bedoeld wordt dat er zeer snel na elkaar meerder vonken afgegeven worden om zo een nog beter verdeeld vlamfront te creeeren. Is er bij jouw 1-2-spark ontsteking ook sprake van of de mogelijkheid van multi-spark en zo ja, in combinatie met welke bobines ??
Mag ik uit jouw post concluderen dat jouw 1-2-spark electronische ontsteking functioneert met zowel de zwarte 2CV bobine als de Visa Bobine ??
Aangezien deze bovengenoemde bobines verschillende primaire weerstanden hebben, kan jouw 1-2 spark ontsteking dan klaarblijkelijk met nagenoeg iedere bobine (met dubbele uitgang) functioneren, ook met de eerder besproken "power-bobines" ??
op de site http://www.leenapk.nl/product_details.p ... item_id=25 staat in de beschrijving van de van de 123/EVO dat bij het gebruik van de 123/EVO in combinatie met VISA-bobine er sprake is van multi-spark. Ik veronderstel dat hiermee bedoeld wordt dat er zeer snel na elkaar meerder vonken afgegeven worden om zo een nog beter verdeeld vlamfront te creeeren. Is er bij jouw 1-2-spark ontsteking ook sprake van of de mogelijkheid van multi-spark en zo ja, in combinatie met welke bobines ??