Restauratie 2CV6 Club 1989
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Je kunt aan het steuntje, waar die rubbere dop opzit zien dat het een imitatie chassis mis. Bij een origineel zitten er meen ik wat extra ribbels en is die steun van degelijker staal. Ook dat lipje verder om de leidingen vast te zetten, zit niet op een origineel chassis.
En zoals al door meerdere gezegd. Een krakend en met losse roest gevuld chassis is geen degelijk chassis meer te noemen. Lekker vervangen dus!!!
En zoals al door meerdere gezegd. Een krakend en met losse roest gevuld chassis is geen degelijk chassis meer te noemen. Lekker vervangen dus!!!
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
-
- Moderator
Voor een soortgelijk laswerje heb ik ooit wat tekstjes op een tegeltje geknald, zal ze maar weer eens uit de kast halen..
D'r wordt helaas nog teveel gekit en gepurt aan eenden..
D'r wordt helaas nog teveel gekit en gepurt aan eenden..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
Ik ben ondertussen ook bezig met het schoonmaken van het motorblok.
Nu heb ik een vraag over het vliegwiel:
Het lijkt mij dat de opliggende rand waar de koppeling op aangrijp nogal afgesleten is. Nu weet ik niet hoeveel millimeter deze rand moet uitsteken t.o.v. het vliegwiel, maar bij mijn BX is de rand veel dikker.
Kan iemand aan deze foto zien of de rand versleten is?
Nu heb ik een vraag over het vliegwiel:
Het lijkt mij dat de opliggende rand waar de koppeling op aangrijp nogal afgesleten is. Nu weet ik niet hoeveel millimeter deze rand moet uitsteken t.o.v. het vliegwiel, maar bij mijn BX is de rand veel dikker.
Kan iemand aan deze foto zien of de rand versleten is?