Gespot!
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Amersfoort, donderdag 22 mei 2008, rond 17.15 uur, twee eenden
59-FL-PS Charleston rood zwart op de Ringweg Randenbroek, sloeg links af naar Leusden via de Heiligenbergerweg.
LJ-78-TH Wit op de Leusderweg kruising Daltonstraat, komende uit de richting van het ziekenhuis.
59-FL-PS Charleston rood zwart op de Ringweg Randenbroek, sloeg links af naar Leusden via de Heiligenbergerweg.
LJ-78-TH Wit op de Leusderweg kruising Daltonstraat, komende uit de richting van het ziekenhuis.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
vanmiddag vanaf de rademarkt in groningen een overbeladen grijze charleston (iets met NX en SP in kenteken) vol gestouwd met oude inboedel waaronder een matras dat boven de auto uitstak.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Vrijdag 23 mei 2008
Amersfoort, 11 uur ongeveer gespot Michiel van G in de blauwe Dyane op weg naar Amersfoort. Je reed me tegemoet maar ik was in de Volvo.
Leiden, rond het centrum / singel
In de middag gespot een krokante grijs grijze charleston, een zwarte in een zijstraatje, een botergele bij een woonboot, alle drie geparkeerd.
Noordwijkerhout, Herenweg
In de vroege avond, uur of zeven, een oude bordeaurode met blauwe platen en iets later een gewon rode eend met witte achterbumper geloof ik. Ze reden beide voorbij restaurant Zegers alwaar ik op het terras van de warme avond zat te genieten, en dan als toetje twee eendjes, lekkerrrr!
Amersfoort, 11 uur ongeveer gespot Michiel van G in de blauwe Dyane op weg naar Amersfoort. Je reed me tegemoet maar ik was in de Volvo.
Leiden, rond het centrum / singel
In de middag gespot een krokante grijs grijze charleston, een zwarte in een zijstraatje, een botergele bij een woonboot, alle drie geparkeerd.
Noordwijkerhout, Herenweg
In de vroege avond, uur of zeven, een oude bordeaurode met blauwe platen en iets later een gewon rode eend met witte achterbumper geloof ik. Ze reden beide voorbij restaurant Zegers alwaar ik op het terras van de warme avond zat te genieten, en dan als toetje twee eendjes, lekkerrrr!
Hanzzl69
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Ik ben niet echt bekend, maar tussen de Liebergerweg richting de begraafplaats...Thadeez schreef:Er zijn hier inderdaad ontzettend veel eendjes. Waar zag je de blauwe geparkeerd staan? in Noord?Peer schreef:Vandaag in Hilversum geweest... wat een eenden paradijs is het daar!!!
Een mooie groene, twee blauwe 2cv's... alle waren ze geparkeerd, dus zwaaien ging vandaag niet..
groetjes!
Gister in Gouda om 18.30 een blauwe Acadiane BN-02-XX.... mocht wel eens aan gelast worden..
-
- Veelvuldig poster