o, o, Den Haag meeting....
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Daar zijn wij voor naar meyendel gereden....hoosbuien...HOOSbuien.......
Maargoed...
* Meyendel is er nog
* de weg naar Meyendel is er nog
* mijn eend is er nog...
* maan...mwoeah...
Maargoed...
* Meyendel is er nog
* de weg naar Meyendel is er nog
* mijn eend is er nog...
* maan...mwoeah...
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
weersverwachting volgens RTL:
Het weer vandaag
De ochtend begint met een mix van opklaringen en lage wolkenvelden, maar later in de ochtend breekt de zon vaker door. De wind is zuidelijk en matig, maar wordt later aan zee vrij krachtig. Vanmiddag schijnt de zon meer gesluierd, want vanuit het zuidwesten komt hoge bewolking opzetten. Het wordt 10 tot 14 graden.
Vanavond wordt de bewolking dikker en vooral vannacht volgt er enige tijd regen. De wind kan aan zee tijdelijk hard worden. Minima rond 9 graden.
Ik zie kansen!!!! Dakkie kan open met 14 graden
Het weer vandaag
De ochtend begint met een mix van opklaringen en lage wolkenvelden, maar later in de ochtend breekt de zon vaker door. De wind is zuidelijk en matig, maar wordt later aan zee vrij krachtig. Vanmiddag schijnt de zon meer gesluierd, want vanuit het zuidwesten komt hoge bewolking opzetten. Het wordt 10 tot 14 graden.
Vanavond wordt de bewolking dikker en vooral vannacht volgt er enige tijd regen. De wind kan aan zee tijdelijk hard worden. Minima rond 9 graden.
Ik zie kansen!!!! Dakkie kan open met 14 graden
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Ja dat zou best eens kunnen met deze temperaturen!!!Punky schreef:Mijn winterhoesje is er in iedergeval al vanaf.
Dan gaan we zo maar eens rijden.
Tot straks.
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
navigatie is ingesteld, route voor alle zekerheid nog ff uitprinten, wachtem op metgezel en dan vertrekken wij zo ook richting die mooie stad achtâh de duinâh!
(hoewel ik me afvraag of die stad wel mooier kan zijn dan de gemiddelde limburgse stad, we zullen zien )
(hoewel ik me afvraag of die stad wel mooier kan zijn dan de gemiddelde limburgse stad, we zullen zien )
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
Foto toestel ook ingesteld ? extra batterijen??Tom Duckpower schreef:navigatie is ingesteld, route voor alle zekerheid nog ff uitprinten, wachtem op metgezel en dan vertrekken wij zo ook richting die mooie stad achtâh de duinâh!
Wij willen natuurlijk wel foto's zien!!!!!!!!!