Gespot!
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Vandaag goede spotdag gehad.
Tussen 8:00 en 8:30 langs het kanaal tussen Den Bosch en veghel richting Veghel een lavendelblauwe eend.
Later tussen 16:30 en 17:00 op dezelfde weg maar dan richting Den Bosch. Eerst een gerolde blauwe en vrijwel direct gevolgd door een (verschoten) rode. Beide bij de stoplichten bij de A2.
Later tussen Heeswijk en Veghel een blauwe die altijd aan het begin van Heeswijk geparkeerd staat en vaker gespot wordt in deze buurt.
En rond 20:00 een grijze met zwarte spatborden, maar die stond stil in mijn garage.
Tussen 8:00 en 8:30 langs het kanaal tussen Den Bosch en veghel richting Veghel een lavendelblauwe eend.
Later tussen 16:30 en 17:00 op dezelfde weg maar dan richting Den Bosch. Eerst een gerolde blauwe en vrijwel direct gevolgd door een (verschoten) rode. Beide bij de stoplichten bij de A2.
Later tussen Heeswijk en Veghel een blauwe die altijd aan het begin van Heeswijk geparkeerd staat en vaker gespot wordt in deze buurt.
En rond 20:00 een grijze met zwarte spatborden, maar die stond stil in mijn garage.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
dinsdag 8 juli een 2cv (az) zonder achterste ruitjes,
met zelfmoord deuren, ribbel de en 1 v/d 1e !!!
zonder lak omhet zo maar te zeggen: zo uit de schuur getroken hij stond geparkeerd bij de inmiddels oude vestiging van fietsen maker tonkes, op de zand vlakte
kon helaas geen kenteken zien zo snel
egt gaf om zo'n ding in het "wild" te zien +/- 30 seconden later begon het te regenen
met zelfmoord deuren, ribbel de en 1 v/d 1e !!!
zonder lak omhet zo maar te zeggen: zo uit de schuur getroken hij stond geparkeerd bij de inmiddels oude vestiging van fietsen maker tonkes, op de zand vlakte
kon helaas geen kenteken zien zo snel
egt gaf om zo'n ding in het "wild" te zien +/- 30 seconden later begon het te regenen
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Amersfoort, donderdag 10 juli om 08.45
Een witte Acadyane richting Leusden
En vandaag ook deze weer:
Deze stond om 14.15 uur in Amersfoort op het Euterpeplein, jongen met rood krullend haar in staart, kenteken BT-72-SH met op de zijkant de toegestane te beladen kilo's en zo.[/quote]
Een witte Acadyane richting Leusden
En vandaag ook deze weer:
Vandaag een beige Acadiane gezien die langs m'n huis kwam rijden in Amersfoort. Allebei enthousiast gezwaaid!
Deze stond om 14.15 uur in Amersfoort op het Euterpeplein, jongen met rood krullend haar in staart, kenteken BT-72-SH met op de zijkant de toegestane te beladen kilo's en zo.[/quote]
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Zojuist spotte ik in Haarlem deze blauwe AK400, waarvan ik helaas het kenteken niet kon lezen. Komt deze AK iemand bekend voor
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ah, bedankt! Ik las wel "45" in het midden, maar ik kon de rest niet lezen.
Op LPG nota bene! Zag er van een afstand in ieder geval erg mooi uit.
Op LPG nota bene! Zag er van een afstand in ieder geval erg mooi uit.
Ami 8 Club (1970)