2cv bleu myosotis 1986 custom
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ja zit ook navigatie op.. Radio maak ik onder de aflegplank ofzo nog geen idee, ergens waar het past. Zo dus ook met de boxen en de subwoofer geen idee nog waar ik dit allemaal kwijt moet. Daarnaast zit ik ook nog met een gps kastje antenne en twee versterkers. Zal een hoop pas en meet werk worden om alles uit het zicht te krijgen.
Vandaag niet veel gedaan, vrienden op bezoek gehad en een gezellige dag van gemaakt. Kwam de gouden tip. Gub zei "ik straal die velgen wel even om mijn werk" helemaal goud!!!. We hebben de eend weer voorzien van originele bandjes (ziet er nu lachwekkend uit) en de deltamics zijn achterin de auto meegegaan naar berkel. Wordt vervolgd.
Ik moet zeggen ik ben helemaal om, voor mij geen brede banden meer ik vindt de originele er zo mooi uitzien nu. Ze komen echt helemaal tot hun recht.
hahaha
Adapter die ik had voor het stuur blijkt trouwens niet te passen dus morgen ff op zoek naar een andere, anders een naaf draaien.
Vandaag niet veel gedaan, vrienden op bezoek gehad en een gezellige dag van gemaakt. Kwam de gouden tip. Gub zei "ik straal die velgen wel even om mijn werk" helemaal goud!!!. We hebben de eend weer voorzien van originele bandjes (ziet er nu lachwekkend uit) en de deltamics zijn achterin de auto meegegaan naar berkel. Wordt vervolgd.
Ik moet zeggen ik ben helemaal om, voor mij geen brede banden meer ik vindt de originele er zo mooi uitzien nu. Ze komen echt helemaal tot hun recht.
hahaha
Adapter die ik had voor het stuur blijkt trouwens niet te passen dus morgen ff op zoek naar een andere, anders een naaf draaien.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het erge is dat het bij die Belg waarschijnlijk wel serieus was
Even een update van de velgen. Inmiddels worden de velgen gestraald.
Roest blijkt vliegroest dus stralen epoxy coaten hop kleurtje klaar
Nu nog een pinstriper voor het rode of blauwe randje bij de velgrand
(Of gewoon allebei gewoon omdat het kan
Mijne:
Nog steeds op zoek naar die doppen in het midden diameter 100MM. Wie maakt me los
Even een update van de velgen. Inmiddels worden de velgen gestraald.
Roest blijkt vliegroest dus stralen epoxy coaten hop kleurtje klaar
Nu nog een pinstriper voor het rode of blauwe randje bij de velgrand
(Of gewoon allebei gewoon omdat het kan
Mijne:
Nog steeds op zoek naar die doppen in het midden diameter 100MM. Wie maakt me los
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
Zelf (laten) draaien op een draaibank in aluminium, daarna polijsten, dan kun je zo ook nog iets subtieler maken dan de originele.. De originele zijn bedoelt voor 4x4 auto's om er de (vrijloop) naven in te herbergen. Ik zelf ben bezig om mijn adaptor tussen BMW motor en 2cv vliegwiel te laten cnc draaien, de prijs valt mij reuze mee.....Ducksen schreef:
Ik schat voor 4 of 5 naafdoppen ben je misschien 100 euro kwijt....
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik had ze in Frankrijk gevonden precies de goeie diameter alleen daar waren ze 10 cm hoog. kosten maar 11 euro per stuk dus dat was geen geld.
laten draaien is de laatste optie. Voor als ik ze echt niet kan vinden. als ze gedraaid worden dan worden ze iig subtieler en mooi custom
laten draaien is de laatste optie. Voor als ik ze echt niet kan vinden. als ze gedraaid worden dan worden ze iig subtieler en mooi custom
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Aangezien de vrouw ook wel eens wil rijden heb ik maar besloten een aangepast dashboard te monteren.
Verder zijn ze druk bezig met het stralen van de velgen. Het resultaat na ff aan de slag te zijn:
Keiharde poedercoat, niet geroeste onderlaag, alleen in de velsrand aan de buitenkant zit wat roest.
en wat ik bijna vergeet, de driehoekjes passen niet op de brede voorschermen te hoot te lang dat soort dingen dus even een probeerseltje snel vastgezet om te kijken of dit past en de motorkap nog dichtkant. Resultaat: jawoor ze passen en de klep kan dicht nu nog netjes in de vorm meebuigen en nieuwe ronde maken
Verder zijn ze druk bezig met het stralen van de velgen. Het resultaat na ff aan de slag te zijn:
Keiharde poedercoat, niet geroeste onderlaag, alleen in de velsrand aan de buitenkant zit wat roest.
en wat ik bijna vergeet, de driehoekjes passen niet op de brede voorschermen te hoot te lang dat soort dingen dus even een probeerseltje snel vastgezet om te kijken of dit past en de motorkap nog dichtkant. Resultaat: jawoor ze passen en de klep kan dicht nu nog netjes in de vorm meebuigen en nieuwe ronde maken
Laatst gewijzigd door Ducksen op vr 3 jan, 2014 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11