Nog mooie foto's van jouw voiture?
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Ik wel.... nou ik ga het ff uitzoeken!
Vervelend, eerst kon ik via pixum wel foto's online zetten. Kan nu niet meer. Wel naar het album zelf:
http://www.pixum.nl/viewalbum/id/4196941
Vervelend, eerst kon ik via pixum wel foto's online zetten. Kan nu niet meer. Wel naar het album zelf:
http://www.pixum.nl/viewalbum/id/4196941
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ja goe he, heb zelfs nog wel een foto uit mijn oude doos!
Nouja oud...................jaartje of 4/5 geleden met cubitus in betere tijden zal ik maar zeggen.
Niet echt bijzonder, maar gewoon onderweg naar huis (snelweg maasvlakte) van een heerlijk weekend strand. Op de achtergrond cubitus die een poging tot inhalen gaat doen en op de voorgrond een collega strandwachter.(rode eend).
Ook nog 2 wazige foto's van mijn mobieltje in die tijd, met wel 0,5mp ofzo, maar wel grappig. Ik werkte toen bij de Rotterdamse Reddingsbrigade en daar werd de eend dan ook gewoon ingezet tijdens het werk
Nouja oud...................jaartje of 4/5 geleden met cubitus in betere tijden zal ik maar zeggen.
Niet echt bijzonder, maar gewoon onderweg naar huis (snelweg maasvlakte) van een heerlijk weekend strand. Op de achtergrond cubitus die een poging tot inhalen gaat doen en op de voorgrond een collega strandwachter.(rode eend).
Ook nog 2 wazige foto's van mijn mobieltje in die tijd, met wel 0,5mp ofzo, maar wel grappig. Ik werkte toen bij de Rotterdamse Reddingsbrigade en daar werd de eend dan ook gewoon ingezet tijdens het werk
2cv az 1968
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Deze Dyane Caban is eind zeventiger jaren van mijn vriendin geweest.
We reden in die tijd blijkbaar beiden een A-type maar we kenden elkaar nog niet.
Als we één auto nog eens terug konden krijgen............
Op Sevenum 2008 stond een Duitser.
We hebben er nog een foto van genomen.
We reden in die tijd blijkbaar beiden een A-type maar we kenden elkaar nog niet.
Als we één auto nog eens terug konden krijgen............
Op Sevenum 2008 stond een Duitser.
We hebben er nog een foto van genomen.
The Chequered Flag